Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امام با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی بودجه متروی تهران گفت: بخش‌های زیادی از خطوط مترو تا پایان سال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران در نشست خبری با موضوع افتتاح قطعه جنوبی خط 6 مترو تهران اظهار داشت: با پشتیبانی مدیریت شهرداری تهران و شورای شهر و حمایت دولت مجوز انتشار ۱۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را از بانک مرکزی گرفتیم که ۸۹۰ میلیارد تومان آن را برای خط ۶ و ۷ و ۳۹۰ میلیارد تومان برای خط ۶ اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه مترو با حمایت کمیسیون حمل و نقل شورا و کمیسیون بودجه نسبت به سال ۹۷ حدود ۱۷ درصد افزایش یافته و از ۱۷۶۵ میلیارد تومان به ۲۰۶۰ میلیارد تومان رسیده است.

امام با بیان اینکه ۳ ایستگاه بخش جنوبی خط ۶ مترو فردا با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود، گفت: خطوط زیادی تا پیان سال تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: ۱۵ کیلومتر و ۶ ایستگاه دیگر از خط ۶ و ۸ کیلومتر دیگر از خط ۷ نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین توسعه خط ۴ را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران خاطر نشان کرد: فاز ۲ پایانه کلاهدوز و فاز یک پایانه اکباتان نیز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح خطوط مترو تهران علی امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعدوبرق باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید از فردا، ۳ اردیبهشت، خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز (۲ اردیبهشت) آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی، جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا ابری و وزش باد، با احتمال رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعدوبرق باشند
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز