Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران راه و شهرسازی و عوامل راهداری تمامی محورهای شریانی استان باز و تردد در آن جریان دارد. به گزارش بلاغ، سید محمد نظری طی گفت و گویی با اشاره به اینکه کلیه محورهای اصلی و فرعی در استان مازندران باز و رفت و آمد در آن جریان دارد اظهار کرد: عملیات بازسازی در تمامی محورهای مواصلاتی استان اعم از اصلی و فرعی در کوتاه ترین زمان ممکن پس از سیلاب اخیر اجرایی و عملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سیل در شهر زیرآب (سوادکوه) به تعدادی از منازل مسکونی خسارت وارد کرده است و برخی از واحدهای مسکونی را در معرض خطر قرار داده است. که با ارائه تسهیلات کم بهره و مساعدت های بلاعوض درصدد می باشیم کمک های لازم را به خانواده های خسارت دیده جهت جبران حوادث اخیر معمول کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: جلوگیری از تخریب واحدهای تهدید شده و ساختمان‌هایی که احتمال ریزش وجود دارد از جمله اقداماتی می باشد که طی چند روز اخیر صورت گرفته است و در تلاش می باشیم طی روزهای آینده عملیات بهسازی و بازسازی را به بهترین نحو ممکن اجرایی نماییم.و گزارش کامل از وضعیت واحدهای مسکونی به وزارت متبوع ارسال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: بازگشایی راه دسترسی روستای اتو در منطقه کسلیان زیرآب و همچنین سه روستای لفور در سوادکوه شمالی از جمله اقداماتی بوده است که طی 48 ساعت الی 72 ساعت گذشته صورت گرفته است.

وی با عنوان این نکته که از ساعت 2 بامداد سیزده فروردین 6 دستگاه بیل مکانیکی و سه عدد بلدوزر و یک جرثقیل و دو دستگاه کمپرسی در مناطق سیل زده سوادکوه جهت هدایت آب به مسیر و پایداری رودخانه ها مشغول فعالیت می باشند یادآور شد: در این راستا تعداد حداقل 250 عدد نیوجرسی جهت تثبیت در محدوده سیل در اختیار مدیریت بحران استان قرار گرفت.

نظری تثبیت پل جمشید آباد – کرداب و همچنین هدایت آب و تثبیت دیوارهای ضامن محدوده سرخکلا و کارسالار را از جمله اقداماتی دانست که با همکاری شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و دستگاههای ذیربط در حال انجام است.

وی یادآور شد : با استقرار ماشین آلات و حضور تلاش شبانه روزی بنده و همکارانمان در مناطق سیل زده سوادکوه درصدد بودیم به اقدامات صورت گرفته در حیطه ی وظایف راه و شهرسازی بوده است سرعت بیشتری ببخشیم تا بتوانیم شرایط بحرانی را به حالت عادی برگردانیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به لغو برنامه انسداد مقطعی محور سوادکوه گفت: عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، که قرار بود از اول اردیبهشت به مدت ۵ روز در این محوراجرایی شود، بعلت تکمیل نبودن ظرفیت تجهیزات عملیاتی لغو شد.

سرهنگ یدالله جهان به رانندگان توصیه کرد؛ ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است