Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:00:23 GMT

ژاوی: افتخار می کنم جزئی از تاریخ السد هستم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۰۴۳

ژاوی: افتخار می کنم جزئی از تاریخ السد هستم

ستاره اسپانیایی با رهبری و مهندسی میانه میدان یک بار دیگر السد را به قهرمانی قطر رساند تا این تیم از زیر سایه الدحیل خارج شود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه السد یک هفته زودتر از اتمام فصل توانست جام قهرمانی را از چنگ الدحیل درآورده بعد از شش سال ناکامی چهاردهمین قهرمانی خود در تاریخ این کشور را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق به قدری برای مالکان متمول و طرفداران این تیم شیرین بود که با گذشت 48 ساعت هنوز شادی های آن به پایان نرسیده است.


دیروز تمرین السد در زمین اصلی ورزشگاه جاسم بن حمد در حالی استارت خورد که تمامی عوامل اجرایی اعم از مدیریتی و فنی در کنار ستاره های تیم در قاب قهرمانی تصویری به یادماندنی ثبت کردند تا بعد از شش سال یک بار دیگر این تیم نام خود را به عنوان قهرمان در کتاب تاریخ لیگ ستارگان ثبت کند.


همین فرصتی بود تا ژاوی هرناندز ستاره 38 ساله و اسپانیایی در آخرین روزهای دوران حرفه ای فوتبال خود گفتگویی اختصاصی با روزنامه استادالدوحه داشته باشد. مهندس میانه میدان السد گفت:«افتخار می کنم به نسل حاضر در السد که بازیکنانی فوق العاده هستند.این نسل لایق بهترین اتفاقات است و قهرمانی در لیگ ستارگان شروع این افتخارآفرینی ها خواهد بود».


ستاره اسپانیایی با بیان این که بعد از چهار فصل نامش در بین ستاره های خارجی که قهرمانی را به قلعه السد بازگرداندند، قرار گرفته است مدعی شد این قهرمان حق السد بود. کاپیتان سابق کاتالان ها در لالیگا در آخرین روزهای فوتبال حرفه ای خود رهبری السد در برد 7-2 مقابل الاهلی را برعهده داشت تا برای چهاردهمین بار قهرمانی به السد برسد، جامی که می تواند آخرین جام در دستان ژاوی نیز باشد.


کسب این عنوان و بالای سر بردن جام با بازوبند کاپیتانی توسط ژاوی باعث شد تا طرفداران السد خاطره قهرمانی با رائول گونزالس برای شان زنده شود. بازیکنی که شش سال پیش آخرین قهرمانی السد با گلزنی های او رقم خورده بود. تاکنون سه اسپانیایی با السد عنوان قهرمانی قطر را کسب کردند که رائول گونزالس ، ژاوی هرناندز و گابی فرناندز این سه نفر هستند ضمن این که در کنار آنها دوستاره اسپانیایی دیگر همچون کیکه فلورس با لخویا و مارتینز با الریان هم دیگر ماتادورهایی هستند که طعم قهرمانی در لیگ ستارگان را چشیدند.

 


ژاوی در ادامه گفتگوی اختصاصی خود با استاد الدوحه گفت:«از همه تشکر می کنم. همه با جدیت از اول فصل کارکردند تا به اهداف مان برسیم. تیم خوب، مربی خوب همین طور کادر فنی عالی در بالاترین سطح زمینه این قهرمانی را فراهم کرد. خوشحالم بعد از چهار سال حضور اولین قهرمانی را کسب کردم جامی که شش سال از قلعه السد دور بود».


ستاره اسپانیایی شادمان از این موفقیت بزرگ تصریح کرد:« به خاطر تیم و نسل حاضر در السد خیلی خوشحالم ، نسلی که فوتبال قطر را دگرگون کرده است. ما خیلی خوب کار کردیم و با وجود چند سال ناکامی روحیه خود را از دست ندادیم و الان هم بعد از قهرمانی قطر به دنبال جام قهرمانی امیرکاپ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستیم».

قطر السد ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

به گزارش طرفداری، اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر تازه دارد راه می افتد! شانس قهرمانی اینتر در سری آ: 99.9 درصد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی