Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:11:17 GMT

قهرمانی در قطر، جام شماره ۳۴ ژاوی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۹۲۱

قهرمانی در قطر، جام شماره ۳۴ ژاوی

کاپیتان اسپانیایی السد با قهرمانی در قطر برای سی و چهارمین بار طعم قهرمانی را در دوران حرفه ای خود چشید.


به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که بعد از چند فصل توانست بالاخره با السد قطر جام قهرمانی لیگ ستارگان را بالای سر ببرد، پیش از این ۳۳ بار طعم قهرمانی در رقابت های مختلف را چشیده بود که البته بیشتر افتخارات او به دوران حضورش در بارسلونا برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاره اسپانیایی السد در شرایطی سی‌وچهارمین قهرمانی دوران حرفه ای خود را جشن گرفت که پیش از این با پیراهن بارسلونا ۶ قهرمانی در لالیگا، ۳ قهرمانی در جام حذفی، ۶ قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و ۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، با پیراهن اسپانیا ۲ قهرمانی در یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ و با پیراهن السد یک قهرمانی در امیرکاپ، یک قهرمانی در جام قطر و یک قهرمانی در سوپرکاپ قطر را در کارنامه داشت.


ژاوی هرناندز درباره قهرمانی در لیگ ستارگان همراه با السد می گوید: خیلی خوشحالم که با استحقاق کامل این جام را به دست آوردیم. در لیگی که خیلی از تیم ها با تلاش زیاد حضور داشتند ما توانستیم قهرمان شویم.

قطر السد ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک السد با حزباوی و 9 گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد در حالی که برای دومین بازی متوالی محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه دوحه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

السد که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود، نیمه اول را با نمایش کاملا هجومی پشت سر گذاشت و با گل‌های اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق و گیلهرمه و یک گل مردود توسط عفیف، توانست به برتری 3 بر یک مقابل الاهلی برسد.

در نیمه دوم یاران حزباوی هجومی‌تر از قبل و توفانی کار کردند و توانستند بهترین عملکردشان در این فصل را به نمایش بگذارند و 6 بار دیگر توسط بغداد بونجاح (سه بار)، اکرم عفیف، الیاس حسنی و گل به خودی محمد اسحاق به گل برسند و مهم‌ترین برد را کسب کنند.

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 9 بر یک در خانه تیم الاهلی که یک اخراجی هم در این بازی داشت، 46 امتیازی شد تا بخاطر اختلاف پنج امتیازی با الریان و الغرافه و با توجه به باقی ماندن دو مسابقه از این فصل، در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد در دیدار مقابل الاهلی حضور 74 دقیقه‌ای و موثر در زمین داشت و هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیگر خبرها

  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰