Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:50:13 GMT

زمان آغاز کلاس‌های درس دانشگاه پزشکی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۳۵۲

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان‏ و تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه، کلاس‌های دانشگاه از ۲۴ فروردین ماه دایر خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت‬ (مفدا)، دکتر علی شیخیان با بیان این خبر افزود: دانشجویان می‌توانند با یک هفته تأخیر و از روز ۲۴ فروردین ماه در کلاس‌ها حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل به تأخیر انداختن شروع کلاس‌های درسی‏‏، فراهم شدن شرایط مساعد برای حضور دانشجویان است.

وی در خصوص بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه گفت: خوابگاه‌های دانشجویی از روز جمعه هفته جاری برای ورود دانشجویان دایر خواهد بود. خوشبختانه به غیر از خوابگاه دانشکده پرستاری پلدختر که با تخریب ۷۰ درصدی مواجه شد، دیگر خوابگاه‌ها مشکل خاصی ندارند و آسیبی به خوابگاه‌ها وارد نشده است و این خوابگاه‌ها آماده پذیرش دانشجویان در سال جدید هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به تخریب دانشکده پرستاری دانشگاه به دلیل وقوع سیل اخیر گفت: در این راستا منتظر هستیم معاون آموزشی برای بحث آموزش دانشجویان تصمیم گیری کند به دلیل اینکه دانشکده پرستاری و همچنین خوابگاه دخترانه در سیل اخیر ویران شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد اردوهای جهادی در دانشگاه با هدف امداد رسانی به حادثه دیدگان گفت: با تشکیل این جلسه و گردهمایی نهادهای مختلف از جمله بسیج دانشجویی، هلال احمر و… تلاش داریم در راستای امداد رسانی به حادثه دیدگان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علوم پزشکی لرستان درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با ۹۰ سالگی این دانشگاه از برگزاری ۹۰ رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در حالی برگزار می‌کند که سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورایعالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی این دانشگاه نیز هم با همین رویکرد برگزار می شود، تصریح کرد: همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران در خردادماه 90 رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد از این فعالیتها نمایشگاه کار است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه تهران است با برگزاری اردوهای مهارت محور بحث مهارت آموزی دانشجویان را به شدت دنبال می‌کند. نمایشگاه کار این چرخه را تکمیل می‌کند. سال قبل نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت و امسال نیز امید است با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف، دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی تاکید کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پررنگ‌تر خواهد کرد، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی