Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@09:37:00 GMT

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در17 فروردین+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۶۴۲

به گزارش پارس نیوز، امروز 17 فروردین همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم. رعنا آزادی ور ، نوید محمدزاده ، رامبد شکرآبی و سیامک عباسی از جمله چهره های مشهور ایرانی هستند که در 17 فروردین متولد شده اند و امروز همزمان با سالروز درگذشت نعمت الله گرجی و خسرو فرخزادی هنرمند کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این چهره های مشهور ایرانی 17 فروردین متولد شدند و درگذشتند

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین 1362 در تهران متولد شد.

رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان 17 فروردین متولد شد

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده 17 فروردین 1365 در ایلام مجری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

نوید محمدزاده بازیگر کشورمان 17 فروردین متولد شد

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده است.

رامبد شکرآبی

رامبد شکرآبی 17 فروردین 1351 در تهران متولد شد.

رامبد شکرآبی بازیگر کشورمان 17 فروردین متولد شد

او بازیگری را از سال 1373 با فیلم ترانزیت ساختهٔ علی سجادی حسینی آغاز کرد. او بازیگری در تلویزیون را از سال 1375 با مجموعهٔ تلویزیونی تنگنا شروع کرد. وی در سال 1389 با حدیث فولادوند ازدواج کرد.

سیامک عباسی

سیامک عباسی خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز کشورمان 17 فروردین 1365 متولد شد.

17 فروردین سالروز تولد سیامک عباسی خواننده کشورمان

سیامک عباسی در خانواده ای هنرمند متولد شد و از دوران نوجوانی ترانه سرایی را آغاز کرد و آشنایی با ساز گیتار راه ورود او به دنیای موسیقی شد و او با وجود طرفداران زیاد در موسیقی تا چند سال چهره خود را نمایان نکرد و تنها با صدایش برای مخاطبان شناخته شده بود.

نعمت الله گرجی

نعمت الله گرجی بازیگر پیشکسوت کشورمان در سال 1305 متولد شد و در 17 فروردین 1379 به دلیلی بیماری ریوی درگذشت.

نعمت الله گرجی بازیگر کشورمان 17 فروردین درگذشت

ماندگارترین نقش آفرینی گرجی در سال های اخیر، بازی کوتاه ولی به یادماندنی اش در نقش باغبان در فیلم زیبای «درخت گلابی» (داریوش مهرجویی، 1376) بود.

خسرو فرخزادی

خسرو فرخزادی (بازیگر تلویزیون و گوینده، صداپیشه و کارگردان نمایش های رادیو اهل ایران در سال 1318 متولد شد و 17 فروردین 1394 درگذشت.

خسرو فرخزادی بازیگر کشورمان 17 فروردین درگذشت

پس از چند سال کار به داستان شب دعوت شد و پس از 10 سال بازیگری در نقش های متفاوت و کسب تجربه، وارد عرصه کارگردانی تئاتر رادیویی شد و 400 نمایش رادیویی را برای برنامه «رادیو دو» ضبط کرد و فعالیت های خود را در این عرصه ادامه داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد بازیگر سینما و تلویزیون بازی تلویزیون تئاتر جشنواره فیلم فجر خانواده موسیقی ایران تولد پارس درگذشت پارس نیوز نوید محمد زاده رعنا آزادی ور چهره های مشهور ایرانی 17 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید شهند افزود: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، ۶ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱ از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیای این گونه در رشکان با ترکیب جنسی چهار ماده و ۲ نر منتقل شده و با تولد سه راس در سال ۱۴۰۲ و ۲ گوساله گوزن در سال جاری تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، اضافه کرد: دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه به صورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطر انقراض، به خصوص گوساله های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می دهند و امیدها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می شود.

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور
  • ۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی