Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلامی با اشاره به سابقه جنایتکارانه و منافقانه آمریکا گفت: به ایستادگی ملت ایران در برابر جهنمی‌ترین قدرت تاریخ افتخار می‌کنم.

محمدمهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به رفتار منافقانه آمریکا در بستن حساب‌های هلال احمر ایران در کنار ابراز همدردی با مردم سیل زده ایران گفت: سیاست‌های آمریکا مانند روباه است چرا که همیشه دودوزه بازی می‌کند، واشنگتن اگر طرفدار حقوق بشر بود اسلحه به عربستان نمی‌داد تا فرزندان بی‌گناه یمن را قتل عام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قتل‌عام کردن فرزندان یمن از سیل ایران شدیدتر است، اما به دلیل معامله ۶۰۰ میلیارد دلاری که ترامپ با عربستان داشت، حقوق بشر برای واشنگتن مفهومی نداشت.

عبدخدایی خاطر نشان کرد: این چهره منافقانه سرمایه‌داری آمریکا بسیار خشن است و در این ۷۰ سالی که از قدرت آمریکا در جهان می‌گذرد، می‌بینیم این روباه جنایت‌کار و آدم‌کش و انسان‌فریب همواره به فکر منافع خود است.

وی در ادامه یادآور شد: اضافه غذای یک روز آمریکا برابر با دو روز غذای چین است همچنین مصرف سرانه گوشت آنان در سال ۱۴۰ کیلوگرم است در حالی که در بنگلادش به ۱ کیلو هم نمی‌رسد با این تفاصیل ابراز همدردی واشنگتن برای مردم کشورمان تمسخر برانگیز است.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام تصریح کرد: مورخانی که شاهد پیمان نظامی بغداد و استعمار فراوان آمریکا بودند دیده‌اند که چگونه اقتصاد کشور‌ها را به دست آن‌ها را به خود وابسته کرده و سپس تحریمشان می‌کند، در نتیجه ملت‌ها را در فشار و تنگنا می‌گذارد و به این روباه صفتی می‌خندند.

وی افزود: امام (ره) آمریکا را یک روباه خواند چرا که برای اغفال مردم به تقدس وانمود و درعین حال خنجرش را از پشت به هر ملتی که خواستار آزادی است، می‌زند.

عبدخدایی خاطرنشان کرد: ما در این ۴۰ سال گناهی نکردیم جز اینکه خواستار نفی استعمار آمریکا از کشورمان بودیم چرا که همه بدبختی‌های ما و خاورمیانه از آمریکا نشات می‌گیرد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه ما  هر زمانی که از آمریکا دور شده‌ایم، وضع بهتری داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: شهید نواب صفوی در سفری که سال ۱۳۳۲ به مصر داشت هنگام ورودش به تهران به من گفت که تهران در برابر قاهره یک محل خرابه است و امروز شاهد هستیم که چند میلیون نفر در قبرستان مصر دفن شده‌اند، درحالی که حسنی مبارک و انورسادات طرفدار آمریکا بودند.

وی تاکید کرد: برخی افراد تصور می‌کنند آمریکا بهشت روی زمین است در حالی که واشنگتن جنایتکاری است که در تاریخ نظیر ندارد برای مثال بمب اتم هیوشیما و ناکازاکی منجر به کشته شدن ۱۰۰ هزار نفر در یک ساعت شد و بر روی کشته‌های مردم ژاپن قهقهه مستانه زدند و اکنون به دلیل زیانی که بردند، شاهد بیرون رفتن آن‌ها از عراق هستیم.

عبدخدایی افزود: اگر آمریکا عراق را به حال خود بگذارد، جزء ثروتمند‌ترین کشور‌ها می‌شود لذا نفت، آب و توریسم دارد، ولی ما یک کشور خشک هستیم که اشک تمساح برای ما می‌ریزند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم مگر می‌توانیم جنایت‌های آمریکا را فراموش کنیم و آیا پیمان‌های نظامی بغداد، سنته و ناتو که هرجا جریانی پیش می‌آید، ناتو وارد عمل می‌شود و ملت را قتل عام می‌کند، قابل فراموشی است.

وی با اشاره به قتل عام آمریکا در لیبی و عراق بیان کرد: ما شاهد جنایت‌های آمریکا در تمام کشور‌ها هستیم که قابل انکار نیست؛ این اشک تمساحی که آمریکا امروز می‌ریزد، عوام‌فریبی است که درصدد فریب ملت‌هاست.

عبدخدایی با بیان اینکه تمدن آمریکایی روی خون بنا شده است، تصریح کرد: نسل‌کشی واشنگتن در دنیا مشهور و غیر قابل انکار است لذا امروز که در ایران سیل آمده است اشک تمساح می‌ریزد، ولی از طرفی داروی MS، داروی سرطان و مواد اولیه را تحریم می‌کند ملت ما اگر بداند آمریکا چقدر جنایت‌کار است با این اشک تمساح گول نمی‌خورند و اغفال نمی‌شوند.

وی با اشاره به خروج یک طرفه آمریکا از برجام، اظهار کرد: اروپا نتوانست در این زمینه برای ما کاری کند؛ فشاری که به ملت ایران وارد می‌شود با دست آمریکا و همکاری اروپا قابل انکار نیست.

عبد خدایی با بیان اینکه استقلال طلبی هزینه خود را دارد، خاطرنشان کرد: ما خواستار استقلال هستیم و باید هزینه‌اش را پرداخت کنیم همانند امام حسین (ع)، چون زیر بار ظلم نرفت و هزینه‌اش را پرداخت، امروز هم ما در این شرایط قرار گرفتیم.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام مطرح کرد: وضعیت ما از اول انقلاب بهتر است چرا که جمعیتمان به ۸۰ میلیون افزایش و همچنین وضع معیشت‌مان از زمان شاه که زیر سلطه آمریکا بودیم، بهبود یافته است.

وی در پایان گفت: من از نسل قدیم هستم؛ سلطه آمریکا و استقلال واز آن را تجربه کردم و امروز به ملت ایران می‌بالم که توانست به مستقل شود تا در برابر جهنمی‌ترین قدرت تاریخ بایستد و امیدواریم از این پیچ هم پیروزمندانه عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی سیل احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • پروژه جعل تاریخ شیعه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟