Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:54:37 GMT

انحراف به چپ کامیون 23 مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۹۰۴

انحراف به چپ کامیون 23 مجروح بر جای گذاشت

جانشین فرمانده پلیس راه انتظامی استان کردستان با اشاره به برخورد مینی‌بوس و کامیون در محور دیواندره به سنندج در ساعات پایانی شب گذشته (جمعه 15 فروردین ماه) علت این تصادف را انحراف به چپ کامیون اعلام کرد.

سرهنگ حمید عبدالملکی درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: در این تصادف 23 نفر مجروح شده و به اورژانس مراجعه کردند، چهار نفر از این تعداد بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان یادآور شد: انحراف به چپ کامیون علت اصلی این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شده است.

سقوط پژو 405 به دره

وی همچنین از سقوط یک خودرو به دره خبر داد و تصریح کرد: ساعاتی پیش یک سواری پژو 405 در محور سنندج به همدان به ته دره سقوط کرد که خوشبختانه سرنشین خودرو در این حادثه هیچ آسیبی ندید.

وی عدم توانایی راننده در کنترل خودرو را دلیل اصلی حادثه سقوط پژو به دره دانست و افزود: در حادثه دیگری نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید از روی پل سواره رو رودخانه قشلاق به داخل رودخانه سقوط کرد که این سقوط هم هیچ تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف كاميون ميني بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت