Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:35:31 GMT

آمار مصدومین تصادفات نوروزی نطنز ۳۲ درصد افزایش داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۳۷۹۴

آمار مصدومین تصادفات نوروزی نطنز ۳۲ درصد افزایش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا چاوش زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار مصدومین تصادفات جاده‌ای نطنز در ایام نوروز نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: از ۹۷ مورد تصادفات در تعطیلات نوروزی، ۷۳ مورد منجر به بستری در مراکز درمانی شهرستان شد و ۲۴ مورد نیز به صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی نطنز در محل حادثه مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز ابراز داشت: با وجود افزایش ۳۲ درصدی مصدومین سوانح جاده‌ای، خوشبختانه هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت نداشتیم.

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی ۲۵۷ مورد مأموریت اورژانسی در سطح شهرستان نطنز انجام شده است که از این تعداد، ۱۶۰ مأموریت غیر تصادفی و داخلی بود.

کد خبر 4582864

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف شبکه بهداشت و درمان تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت:درحال حاضر بیش از ۲۰۹۵ توانخواه در این اداره پرونده دارند و از خدمات و کمک‌های دولتی استفاده می‌کنند.

حیدر ایمانیان افزود:۶۸۰ معلول جسمی،۵۶۰ معلول ذهنی،۱۸۰نابینا۲۲۰ ناشنوا و کم شنوا،۲۵ نفر اوتیسم،۲۶۰نفر اعصاب و روان،۷۰ معلول ضایعه نخاعی و ۱۰۰سالمند زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل هستند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم