Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:36:33 GMT

پیاز احتکار شده به ارزش 1.5 میلیارد ریال از متخلفان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۳۸۷۰

پیاز احتکار شده به ارزش 1.5 میلیارد ریال از متخلفان کشف شد

تهران-ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده اخفا و امتناع از عرضه پیاز در شیراز با ارزش یک میلیارد و 427 میلیون ریال ارزش تخلف و عرضه خارج از شبکه برنج به ارزش 3 میلیارد و 228 میلیون ریال در آذربایجان شرقی مهمترین پرونده های در دست رسیدگی در نوروز 98 بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سیدیاسر رایگانی روز شنبه در نشست خبری در مورد اجرای طرح نظارت نوروز 98 سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بیشترین پرونده های تعزیرات در طرح نظارت نوروزی به ترتیب مربوط به استان های فارس، همدان و تهران بود و متخلفان در هشت هزار و 284 پرونده به پرداخت 139 میلیارد و 950 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیشترین پرونده های تشکیل شده به ترتیب مربوط به استان های فارس با 1812 پرونده، همدان با 776 پرونده، تهران با 771 پرونده، لرستان با 521 پرونده و آذربایجان غربی با 445 بوده است.
طرح نظارت نوروزی تعزیرات از هفتم اسفند ٩٧ آغاز شد و تا شانزدهم ادامه داشت.
وی اظهار داشت: در 45 روز اجرای طرح تعداد پنج هزار و 669 تیم گشت مشترک تشکیل و 27 هزار و 501 مورد بازرسی انجام شده است.
رایگانی با اشاره به شناسایی 9 هزار و 741 واحد متخلف، گفت: 10 هزار و 730 واحد در این گشت ها بدون تخلف بودند و هفت هزار و 30 واحد نیز با توجه به مرتبه اول انجام تخلف و رویکرد پیشگیرانه طرح، تذکر برای اصلاح دریافت کردند.
سخنگوی سازمان تعزیرات اضافه کرد: پرونده های حوزه کالا و خدمات به ویژه با موضوع گرانفروشی و تقلب و پرونده های بهداشتی با محوریت بهداشت محیط و استفاده از مواد غذایی فاسد و غیرقابل استفاده همچنین گوشت های آلوده بیشترین آمار پرونده ها را به خود اختصاص داده است.
ادامه دارد...
اجتمام * ٣٢٢٩ * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات فارس گرانفروشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ