Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:29:09 GMT

نوجوان مهابادی قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۰۰۱

نوجوان مهابادی قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شد

مهاباد - ایرنا - رییس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: «الینا رحیمی» نوجوان شایسته این شهرستان موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور شد.

کیوان رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 16 فروردین امسال به مدت سه روز در محل آکادمی شهید عضدی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور 10 ورزشکار برتر این رشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در 2 روز نخست این رقابت ها الینا رحیمی با برگزاری 9 دیدار و پیروزی در تمامی بازی های خود با اقتدار توانست ضمن عنوان قهرمانی به عنوان نفر اول تیم ملی انتخاب شود.
رحمانی اظهار داشت: مرحله دوم این رقابت ها بعداز ظهر امروز ادامه خواهد داشت و در پایان آن نیز یک ورزشکار برتر به عنوان نفر دوم تیم ملی انتخاب خواهد شد.
رییس هیات تنیس روی میز مهاباد بیان کرد: الینا رحیمی با توجه به توانایی و استعداد درخشانی که در این رشته دارد، اواخر فروردین ماه جاری در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور نیز حضور خواهد داشت.
وی یادآور شد: این دختر پینگ پنگ باز مهابادی با 2 هزار و 133 امتیاز هم اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران را دارد.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فدراسیون، مسابقات انتخابی نوجوانان دختر کشور به صورت سه گیم از پنج گیم برگزار می شود و نفر اول مجموع امتیازات پایه و مرحله نخست به عضویت تیم ملی نوجوان در می آید؛ همچنین نفرات دوم تا هفتم نیز در مرحله دوم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با هم رقابت می کنند.
«الینا رحیمی» متولد 1383 مهاباد است که طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه اش دارد.
مهاباد دارای 45 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.
این شهرستان با 237 هزار جمعیت در جنوب آذربایجان غربی دارای 9 هزار ورزشکار است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس روي ميز انتخابي تيم ملي مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رحیمی با اشاره به اینکه همزمان با فصل بهار برداشت محصول خوش‌طعم ورنگ توت فرنگی روانه منطق مختلف بازار شده است. گفت: پیش بینی تولید می‌شود تا پایان برداشت۳ هزار و ۲۲۰ تن توت فرنگی در این شهرستان روانه بازار مصرف شود.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه ۵۱۸ بهره بردار جویباری در زمینه کشت و کار توت فرنگی فعالیت دارند، افزود: توت فرنگی از اولین میوه‌هایی است که در بهار به بازار عرضه و تا اوایل تیرماه برداشت آن ادامه دارد.

رحیمی تصریح کرد: کشاورزان جویباری به روش سنتی و با استفاده از نایلون کشی نسبت به پیش رس کردن این محصول اقدام می‌کنند به طوری که زمان برداشت آن از ۲۰ اسفند ماه آغاز تا هزینه‌های مازاد آن با عرضه محصول نوبرانه، قابل جبران باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا اواسط خرداد برداشت این محصول در این شهرستان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور