Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:19:16 GMT

سنگرم را از جبهه به مسجد آوردم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۱۰۱

سنگرم را از جبهه به مسجد آوردم

موذن جانباز اردلی گفت: پس از اینکه به درجه جانبازی رسیدم و بین من و همرزمان شهید فاصله افتاد، بهترین سنگر را در مسجد یافتم و از آن روز به بعد فعالیت های خود را در مسجد جامع شهر اردل دنبال کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی محمد انصاری موذن جانباز اردلی  در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز  پیشاپیش فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل(ع) را تبریک و  اظهار داشت:سال 1308 در شهر  اردل متولد شدم و از آن جایی که اکثر خانواده ما در جریان جنگ تحمیلی حضوری فعال داشتند، من نیز  در سال 1362  برای اولین بار به جبهه اعزام شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی افزود: در عملیات های کربلای 4 و کربلای 5  عملیات خیبر و عملیات والفجر 4 حضور داشتم   از آن جایی که من به عنوان یک نیروی عملیاتی انجام وظیفه می کردم پس از یک هفته عملیات به اتفاق هم رزمان ناگهان مورد حمله شیمیایی بعث عراق قرار گرفتیم و از آن جایی که عراقی ها از گاز شیمیایی خردل استفاده کرده بودند، پوست بدن بچه ها به سرعت تاول زد و ریه ها و چشم هایشان آسیب دید.

این جانباز 15 درصددوران دفاع مقدس اظهار کرد:در عملیات کربالی 4 و کربلای 5 به وسلیه ترکش از ناحیه دست و پا مجروح شدم و پس از اینکه به درجه جانبازی رسیدم و بین من و همرزمان شهید فاصله افتاد، بهترین سنگر را در مسجد یافتم و از آن روز به بعد فعالیت های خود را در مسجد جامع  شهر اردل  دنبال کردم.

انصاری بیان کرد:زمانی که اذان می‌گویم و با خدای خودم خلوت می‌کنم حس و حالی دارم که قابل وصف نیست و این را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم.

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت: اطاعت‌پذیری از فرماندهان و تبعیت از ولایت‌فقیه از شاخصه‌های اصلی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

ولی محمد انصاری  با صدای دلنشینش مورد توجه مردم  شهر اردل قرار گرفته و  70 سالی است که بعنوان موذن در  این شهر شناخته شده است.

چه خوب است استعدادهایی همچون "ولی محمد انصاری"به خوبی دیده شود و توانمندانی چون او که حامی نماز هستند بیشتر مورد توجه مردم و بخصوص مسئولین قرار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شکوهی گفت: ۲ هزار ۳۷۰ نفر درطرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و برای ۲۲۴ نفر در ۵ نقطه این شهرستان زمین تأمین شده است.
به گفته وی همچنین، ۷۰۰ مورد تسهیلات مسکن به روستاییان در این شهرستان پرداخت شده و پیش بینی می‌شود، این واحد‌ها امسال بهره برداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!