Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رحمتی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون رفت و آمد خودروها در جاده های سبزوار - شاهرود، سبزوار - نیشابور، سبزوار- اسفراین، سبزوار- قوچان و سبزوار- بردسکن به کندی صورت می گیرد.
وی بر لزوم احتیاط مضاعف و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این شرایط از سوی رانندگان تاکید و بیان کرد: راهداران نیز برای ارائه خدمات لازم به مسافران در جاده های سبزوار حضور داشته و از آمادگی کامل برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزوار هزار و 500 کیلومتر جاده شامل 85 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی دارد. طول راههای آسفالته این شهرستان 500 کیلومتر، راههای شوسه و دسترسی 73 کیلومتر و مجموع طول راههای همسنگ شهری و روستایی آن دو هزار 300 کیلومتر است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد و در مسیر اصلی ارتباط زمینی خراسان رضوی با استانهای مرکز، غرب و جنوب کشور قرار دارد.
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی امروز 17 فروردین با صدور اخطاریه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در سطح این استان بر اثر بارشهای رگباری هشدار داد. بر این اساس بیشترین حجم بارش رگباری پرحجم با احتمال تگرگ و وزش باد شدید در فاصله زمانی عصر امروز شنبه تا عصر فردا یکشنبه 18 فروردین در محدوده شهرستانهای چناران، فریمان، قوچان، درگز، سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، بردسکن، بجستان، گناباد، کاخک، تربت حیدریه، ارتفاعات بینالود، کلات، کاشمر، خلیل آباد، فیروزه، طرقبه شاندیز و برخی از مناطق مشهد پیش بینی شده است.
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بزرگراه خراسان رضوی شهری و روستایی قوانین راهنمایی و رانندگی مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز در مسیر جاده ای خواف، خودور سمند حامل سوخت قاچاق واژگون شد و آتش گرفت، راننده خودرو نیز جان باخت.

سرهنگ حسین میش مست افزود: هشت فقره تصادف جرحی با ۱۲ مصدوم و ۱۳ فقره تصادف خسارتی نیز دیروز در جاده های استان خراسان رضوی رخ داد.

وی بیان کرد: هم اینک به دلیل انجام عملیات راهسازی، ترافیک در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین است.

میش مست ادامه داد: ترافیک در سایر جاده های استان خراسان رضوی روان است و در هیچ مسیری بارندگی گزارش نشده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • ۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد