Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@13:40:57 GMT

برخورد جدی با گرانفروشی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۳۰۵

برخورد جدی با گرانفروشی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان

 رویداد۲۴ فریبرز حسامی با بیان اینکه پس از بروز سیل، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بلافاصله در قالب اکیپ‌های‌های ثابت و سیار در محل واحد‌های تولیدی آب معدنی، نانوایان، عمده‌فروشان و واحد‌های ابزار و یراق جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها استقرار پیدا کردند، گفت: در همین راستا نظارت ویژه‌ای بر فروش اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان از جمله بیل، چکمه، انواع مواد غذایی، لوازم بهداشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تاکنون صورت گرفته و اطلاع‌رسانی لازم نیز به واحد‌های فوق‌الذکر جهت رعایت حال خریداران و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها انجام شده است.

وی افزود: در پی بازرسی‌های به عمل آمده ۲۱ واحد تولیدی، عمده فروش، ابزار و یراق که مبادرت به گران‌فروشی کرده بودند، شناسایی و مبلغ ۷۵ میلیون ریال جریمه شدند و ضمن تشکیل پرونده تخلفاتی، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حسامی اضافه کرد: همچنین بازرسان سازمان بلافاصله در شهرستان‌های مختلف سیل‌زده استان استقرار پیدا کرده و کار نظارت و ساماندهی واحد‌های نانوایی، عمده فروش و خرده‌فروش را جهت ارائه خدمت مطلوب به سیل‌زدگان را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر واحد‌های فوق‌الذکر با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با توجه به موقعیت حساس منطقه با متخلفان بدون هر گونه اغماض و چشم‌پوشی برخورد قانونی به عمل خواهند آمد.

وی بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بازرسی سازمان صنعت بازرسی مبادلات گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، مسعود امرالهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رییس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی، در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

امرالهی با اشاره به وضعیت تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تامین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از امروز تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی هم‌چنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی صورت نگرفته است، یادآور شد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی