Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@14:33:49 GMT

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۳۵۴

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گذشت

پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گزارش روز شنبه خود با بیان این مطلب، پیام مدیر کل این اداره را که به همین مناسبت انتشار یافته، منتشر کرد.
در بخشی از پیام صابر سهرابی، آمده است: مرحوم محمود عالیشوندی، در دوران مدیرکلی خود، از تمام توان خویش به منظور ارتقای فرهنگی و هنری فارس مایه گذاشت و کمتر کسی است که زحمات او را نداند و ارج ننهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این پیام عنوان شده است: عالیشوندی در حوزه تدریس دانشگاهی هنر و به ویژه در زمینه هنرهای نمایشی توانسته بود به عنوان هنرمندی توانا و تاثیرگذار ظاهر شود و شاگردان بسیاری را به جامعه فرهنگ و هنر تقدیم کرد.
شادروان محمود عالیشوندی، پیش از فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان یزد بود و افزون بر این سوابقی همچون، مدیر گروه هنر مرکز تحقیقات، مدیرکل آموزش صدا و سیما، مدیر کل آموزش و پژوهش استان ها، مدیر بانک اطلاعات تولید سیما و قائم مقام صدا و سیمای کرمانشاه را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود داشت.
وی از بیست و دوم آذرماه سال 1390 تا بیست و یکم مرداد 1391 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بود.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

ایسنا/لرستان امام جمعه دورود بر اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه گفت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‏‌شود و توسعه نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود در فضای صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد