Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:48:41 GMT

قتل عام فجیع اعضای یک خانواده در خیابان نبرد تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۹۶۷

قتل عام فجیع اعضای یک خانواده در خیابان نبرد تهران

رکنا: در سال 97 شاهد حوادث و پرونده های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا قتلهای خانوادگی که قاتل چندین نفر را به کام مرگ فرستاد.

 در اکثر پرونده های قتل پایتخت در سال 97 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پرونده های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره قتل خانوادگی نیز خبرساز شد البته در میان این پرونده های جنایی خبرساز چندین قاتل نیز با رضایت اولیای دم مقتولان از قصاص رهایی پیدا کردند.

در ادامه به سراغ مهمترین پرونده های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده ها می پردازیم.

ساعت سه بعدازظهر 25 مهر 97، مردی 47 ساله با برادرش وارد کلانتری 132 نبرد شد و از جنایت هولناکی سخن به میان آورد.

این مرد در اظهارات اولیه مدعی شد که دو دختر و مادر و پدر همسرش را در منزل شخصی خود در خیابان نبرد جنوبی به قتل رسانده که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد برای بررسی صحت و سقم خبر در محل اعلام شده حاضر شدند و صحت خبر مشخص شد.

تیم جنایی با حضور در محل حادثه با اجساد بی‌جان دو دختر 19 و 17 ساله و زن و مرد 70 و 79 ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند.

تحقیقات اولیه از متهم پرونده نشان داد وی پیش از قتل، مقادیر زیادی داروی خواب‌آور تهیه کرده، داروها را داخل شیرموز ریخته و این نوشیدنی را به دخترها و پدر و مادر همسرش داده بود.

وی در اظهاراتش با بیان اینکه با چهار با همسرش اختلافات شدیدی داشته، درباره جزئیات قتل گفت: حدود ساعت 10 شب 24 مهر به منزل رفتم، همسرم حدود یک هفته قبل خانه را ترک کرده اما پدر و مادرش برای سر زدن به نوه‌ها به خانه من آمده بودند، دو دخترم نیز در خانه بودند.

وی افزود: دخترها و پدر و مادر همسرم شیرموز را خوردند، دخترهایم پس از نوشیدن شیرموز به مشغول مطالعه شده و در نهایت برای استراحت به اتاق‌خوابشان رفتند، پدر و مادر همسرم نیز در اتاق‌پذیرایی مشغول استراحت شده و خودم سرگرم تماشای تلویزیون شدم.

این نحوه قتل دخترهایش را اینگونه شرح داد: با اطمینان از اینکه همگی به خواب رفتند با برداشتن یک کارد آشپزخانه حدوداً چهل سانتی به بالای سر دختر بزرگ خود رفته و برای خفه کردن وی اقدام کردم که به دلیل مقاومت او، با چاقو دخترم را کشتم.

قاتل پس از قتل دختربزرگش به سراغ دختر کوچک‌تر رفته و با نهایت قساوت قلب دختر کوچک را نیز کشته، سپس سراغ پدر و مادر همسرش رفته و آنها را نیز به قتل رسانده بود.

این مرد پس از جنایت چندین ساعت بر سر اجساد دخترانش گریه کرده و در نهایت موضوع را به برادرش اطلاع داده بود.

این قاتل درباره انگیزه‌اش از این جنایت نیز به مأموران گفت: واقعیتش قصد داشتم همسرم را به قتل برسانم اما او به خانه برادرش رفته بود و از آنجایی که با برادرش هم اختلاف داشتم به خانه او نرفتم و در نهایت تصمیم گرفتم دخترانم و پدر و مادر او را به قتل برسانم. چون همیشه فکر می‌کردم پدر و مخصوصاً مادر همسرم باعث اختلاف بیشتر من و همسرم می‌شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پایتخت نبرد قتل فجیع یک خانواده در خیابان عکس فیلم ایران سیل جسد شهر قتل کاشان کشف وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این ۲ براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن همسر و پسرش کرده، اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم، اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند، اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟