Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:06:14 GMT

آ. اس رم و آقای خاص نزدیک تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۹۷۱

آ. اس رم و آقای خاص نزدیک تر از همیشه

تهران- ایرنا- باشگاه آ. اس رم ایتالیا برای به خدمت گرفتن «خوزه مورینیو» سرمربی برکنار شده منسچتریونایتد، وارد مذاکره با آقای خاص شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه میرِر انگلیس نوشت: چه مورینیو را دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید، انکار این موضوع که فوتبال با حضور آقای خاص در یک تیم جذاب تر می شود، غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با دانستن این موضوع که تیم های تحت هدایت وی بازی هیجان انگیزی را ارائه نمی دهند اما بی شک اتفاقات و حواشی خارج از زمین بازی در حضور مورینیو به ندرت کسل کننده است.
تا زمان اخراج مورینیو در دسامبر سال 2019 از یونایتد، گزارش ها از درگیری وی با حدود سه چهارم بازیکنان این تیم از جمله «پل پوگبا» و خلع وی از بازوبند کاپیتانی حکایت داشت.
از آن زمان به بعد آقای خاصِ روزهایِ نه چندان دور فوتبال، بدون تیم بوده اما این موضوع مانع از ارتباط داده شدن وی با چندین تیم معتبر اروپایی نبوده است.
در حقیقت، پیش از روی کار آمدن مجدد «زین الدین زیدان» در رئال مادرید، گزارش ها حاکی از بازگشت مورینیو به نیمکت رئال بود و علاوه بر این، زمزمه هایی مبنی بر حضور وی در بایرن مونیخ و لیون فرانسه به گوش می رسید.
و حالا براساس گزارش روزنامه میرر، بازگشت به ایتالیا و سری آ، تازه ترین شایعه پیرامون مورینیو است؛ براساس گزارش ها باشگاه آ. اس رم با مورینیو برای فصل آینده تماس برقرار کرده است، هرچند این مذاکرات هنوز مراحل اولیه خود را سپری می کند.
هدایت تیم رم پس از اخراج «اوزبیو دی فرانچسکو» به عهده «کلودیو رانیری» واگذار شد؛ سرمربی که آقای خاص در نخستین دوره حضورش در چلسی جانشین وی شد.
این در حالی است که رمی ها با هدایت رانیری 2 بازی اخیر خود را مقابل اسپال و ناپولی باخته اند و برابر فیورنتینا نیز متوقف شده اند؛ نتایج مذکور به همراه شکست در شهرآورد رم به لاتزیو که پیش از اخراج دی فرانچسکو به وقوع پیوست، بدین معنا است که خطر از دست دادن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان به شدت قرمزهای رم را تهدید می کند.
علاوه بر رم، تیم های دیگری در ایتالیا خواستار به خدمت گرفتن مورینیو هستند؛ به عبارت دیگر، «لوچانو اسپالتی» اگرچه فصل گذشته اینترمیلان را به لیگ قهرمانان اروپا رساند و هم اکنون نیز تیمش را در رتبه سوم جدول رده بندی نگه داشته اما شکست های اخیر موقعیت آنها را نیز برای اتمام فصل در جمع چهار تیم ابتدایی جدول به خطر انداخته است؛ این در حالی است که اسپالتی با «مائورو ایکاردی» ستاره آرژانتینی تیمش مدت ها است در تنش به سر می برد؛ بنابراین حضور مورینیو در اینتر نیز احتمالی دور از انتظار به نظر نمی رسد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خوزه مورينيو اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد