Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با تلاش‌های نیروهای سپاه و راهداری تاکنون در 23 نقطه پل‌های موقت برای ارتباط بین شهرها و روستاهای سیل زده صورت گرفت که با احداث این 11 پل مجموع پلهای احداثی به 34 پل می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: یکی از مسیرهای ترانزیتی و اقتصادی گلستان مسیر آق‌قلا-اینچه‌برون است که این محور در 8 نقطه برش خورده است که در این مسیر احداث پل موقت توسط راهداران گلستان در حال انجام است و در مسیر روستایی گامشلی نزار در 3 نقطه برای عبور سیلاب، این مسیر توسط افراد محلی تخریب و برش داده شده است که با توجه به فروکش کردن سیلاب عملیات احداث 3 پل موقت توسط راهداران و برادران سپاه آغاز گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی میقانی در ادامه افزود: کلیه مصالح به محل احداث پلها منتقل گشته است و به روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای ماموریت دادیم در اسرع وقت محورهایی که بر اثر سیل اخیر تخریب شده را شناسایی و برای ایمن سازی و شرایط برقراری تردد توسط شهروندان اقدام نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: برای جلوگیری از سیلاب و آبگرفتگی به داخل روستاها و شهرهای مستعد سیل خیز بیش از 100 نقطه ارتباطی در استان گلستان توسط افراد محلی تخریب و برش شده است.

میقانی در ادامه اضافه کرد: با بالا آمدن آب در برخی مناطق سیل زده و مسدود شدن آنها کار امدادرسانی بسیار سخت بود و تلاش شبانه‌روزی صورت گرفت تا این مسیرها بازگشایی شود.

میقانی تصریح کرد : با تلاش‌های نیروهای سپاه و راهداری تاکنون در 23 نقطه پل‌های موقت برای ارتباط بین شهرها و روستاهای سیل زده صورت گرفت که با احداث این 11 پل مجموع پلهای احداثی به 34 پل می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این پل‌ها کم‌عرض بوده محدودیت ترافیکی صورت گرفته تا کار امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: این پل‌ها به صورت موقت است، بعد از فروکش کردن آب و خشک شدن راهها، اقدامات اساسی برای احداث پلهای ثابت و ایمن سازی در این مسیرها انجام خواهد ‌شد.

میقانی در ادامه با توجه به تخریب محورهای مواصلاتی و ابنیه فنی راههای استان در سیل اخیر گلستان و آسیبهای اساسی که بر اثر آب گرفتگی به راههای بین شهری و روستایی وارد گشته است بیان داشت: برخی از خسارتها به راههای استان طی دوران بعد از فروکش کردن آب نمایان خواهد شد و با توجه به جنس خاک مناطق سیل زده در آینده باید برخی راهها تخریب، زیرسازی و آسفالت گردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون