Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، روز گذشته برخی از روزنامه های آمریکایی با انتشار خبری مدعی شدند که دولت آمریکا قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.

 

علی علیزاده، کارشناس مسائل سیاسی در همین خصوص نوشت: « فروردین۸۳ آمریکا به سادگی فیلمی هالیوودی عراق را اشغال کرد. آذر۹۰ اما آمریکا با سرافکندگی از عراق فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکستی با ۶ هزار میلیارد دلار ضرر (۶برابر هزینه جنگ ویتنام به ارزش امروز). عراق آغاز افول امپراطوری آمریکا شد. و چه کسی عراق را باتلاق امپراطوری آمریکا کرد؟ سپاه پاسداران.»

 

 

این در حالی است که برخی از کارشناسان بین الملل معتقدند که این سخنان بیشتر جنبه جنگ روانی داشته و این موضوع توسط آمریکا عملیاتی نخواهد شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی علیزاده آمریکا سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری

اولین نشست سخنگوی وزارت امور خارجه در سال جاری و پس از حمله غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم تروریست صهیونیستی، لحظاتی پیش آغاز شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در سال جاری و پس از حمله غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم تروریست صهیونیستی، لحظاتی پیش آغاز شد.

 

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری
  • حمایت پارلمان عراق از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • نصف‌جهان غرقِ غرورِ «وعده صادق» / تجمع مردم در حمایت از تنبیه اسرائیل توسط سپاه آغاز شد
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • آغاز موج جدید عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • آغاز عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز حملات سپاه پاسداران به مناطق رژیم صهیونیستی
  • حملات سپاه پاسداران به اسرائیل با ارسال ده‌ها پهپاد آغاز شد/ اطلاعیه اول سپاه
  • آغاز عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی
  • پست معنادار توئیتر منتسب به سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل