Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:58:20 GMT

نیازمند؛ منحصر به فرد میانِ سپاهانی‌ها در یک فاکتور

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۵۴۸۱

نیازمند؛ منحصر به فرد میانِ سپاهانی‌ها در یک فاکتور

پیام نیازمند روز گذشته مقابل نساجی مازندران در شرایطی موفق به ثبت دوازدهمین کلین شیت فصل شد که در آستانه ورود به 24 سالگی بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت فصل گذشته پرسپولیس پیکان نقطه عطفی در کارنامه ورزشی پیام نیازمند بود؛ گلری که با درخشش در آن بازی نام خود را بر سر زبان ها انداخت. نیازمند طی یک سال اخیر رشد چشمگیری در دوران حرفه ای خود داشته؛ طی این مدت او علاوه بر اینکه به مهره های غیر قابل جانشین در ترکیب طلایی پوشان تبدیل شده و محبوبیت ویژه ای در اصفهان پیدا کرده، در آخرین اردوی تیم ملی هم جای حسین حسینی را گرفت تا اولین حضور ملی اش در تورنمنت مهم جام ملت های آسیا تجربه ای بی نظیر برای او باشد ولی این طی کردن این مسیر به این سادگی ها هم نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از پست‌های حساس و تعیین کننده در فوتبال بدون شک چهارچوب دروازه‌ است و کمتر به خاطر داریم تیمی موفق باشد ولی گلر آن در جمع بهترین‌ها قرار نداشته باشد. یک گلر خوب می‌تواند از تیمی متوسط یک مدعی بسازد و گلری ناکارآمد توانایی برباد دادن زحمات یک تیم خوب را به تنهایی داراست؛ اتفاقی که طی دو سه سال گذشته هواداران و تیم سپاهان را به شدت اذیت کرد.

سپاهان هم فصل هفدهم پس از دوره‌ی نزول نسبی به بدترین شرایط خودش رسید و کار به جایی کشید که در پایان فصل آخرین تیم سقوط نکرده در جدول بود و رتبه نازل چهاردهمی جدول نشان از حال و روز بد طلایی‌پوشان و نیاز مبرم به یک جراحی اساسی داشت.

 

در این میان چهارچوب دروازه یک دغدغه جدی برای سپاهانی‌ها محسوب می‌شد. جایی که در طول فصل لی‌اولیویرا، مهدی صدقیانی، علی کیخسروی و ابراهیم عالمه امتحان شدند و هیچکدام جواب ندادند تا صحبت از جذب یک گلر شناخته شده در پنجره تابستانی مطرح باشد. اسامی مختلفی از جمله رحمتی، حسینی، رحمان احمدی و رشید مظاهری مطرح شدند ولی وقتی قلعه‌نویی دوباره به عنوان نسخه عاجل به نیمکت سپاهان برگشت دست روی گزینه‌ای کمتر شناخته شده و به شدت ریسکی زد. پیام نیازمند، گلر جوان پیکان که فصل هفدهم با عملکرد خوب خودش توانست رحمان احمدی با تجربه را نیمکت نشین کند، همان بازیکنی بود که نظر ژنرال را جلب کرده بود. باشگاه به خواسته سرمربی خود احترام گذاشت ولی تردیدها نسبت به عملکرد گلر جوان همچنان پابرجا بود.

 

حالا اما و در پایان هفته بیست و چهارم و در آستانه تولد بیست و چهار سالگی نیازمند شرایط به کلی با ابتدای فصل متفاوت است. نیازمند دیگر گلر جوان و کم تجربه‌ای نیست که او را با درخشش مقابل پرسپولیس در ترکیب پیکان بشناسند. نیازمند حالا یکی از مطرح‌ترین گلرهای لیگ برتر است که شرایط سنی فوق‌العاده‌ای هم دارد. 12 کلین شیت در 24 بازی به ثبت رسانده است و همراه تیم ملی به جام ملت‌ها سفر کرده و سرمربی جدید تیم ملی هم هرکسی که باشد بدون شک یکی از گزینه‌های مد نظرش او خواهد بود.
نیازمند حالا تنها بازیکن سپاهان است که در تمام بازی های لیگ هجدهم و همینطور سه بازی طلایی پوشان در جام حذفی به طور کامل به میدان رفته و نقشی تاثیر گذار در موفقیت تیم امیرقلعه نویی داشته است؛ آماری که حتی او را در میان بازیکنان لیگ برتر به چهره ای ویژه تبدیل می کند.

 

نیازمند هنوز در ابتدای مسیر پر پیچ و خم گلری است و آینده دور و درازی در پیش دارد ولی همینقدر که در این سن پا جای پای بزرگانی مثل پطروسیان، رحمتی، احمدی و... را در چهارچوب دروازه سپاهان گرفته است و توانسته اطمینانی در این تیم به وجود بیاورد خود نشان از آینده درخشانی دارد که در پیش روی یک استعداد ناب در فوتبال ماست.

فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم

باران برزه کار در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: مجموع بیماران تالاسمی استان با استعلام از مراکز درمانی ۴۶ نفر است.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران تالاسمی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمارهای تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید.

برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد ،۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم.

برزه کار با اشاره به آمارهای بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شده است.

مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد.

وی از هدفگذاری های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک های حمایتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6087476

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • فاکتور شکست‌های اسرائیل از جیب مردم آمریکا + فیلم
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید