Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کنترل آب شرکت آبفا کشور با بیان اینکه مصارف آب در پلدختر به‌شدت بالا است گفت: از مردم خواهش داریم در رابطه با مصرف و نوع مصرف رعایت کنند تا مابقی مردم نیز بتوانند استفاده کنند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درخرم‌آباد،اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خط انتقال آب پل‌دختر به‌صورت موقت وصل و آب وارد مخزن شد و طی دو مرحله بحث توزیع آب در شهر انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادرسانی کلاه سبزهای ارتش به سیل‌زدگان لرستان ادامه دارد؛ برپایی 5 کمپ در پلدختروصل آب شهر پلدختر؛ آب شهر معمولان تا ساعاتی دیگر وصل می‌شودلرستان| شایعه مطرح شده درباره علت سیل در پلدختر کذب است

وی افزود: آب به‌مرور وارد شبکه می‌شود و درجاهایی که قابلیت توزیع آب دارد و شبکه سالم است آبدار می‌شود ولی نکته اینجاست که متأسفانه با توجه به شرایطی که الآن وجود دارد مصارف به‌شدت بالا می‌رود.

مدیرکل کنترل آب شرکت مهندسی آبفا کشور عنوان کرد: از مردم خواهش داریم در رابطه با مصرف و نوع مصرف رعایت کنند تا مابقی مردم نیز بتوانند استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: پرچم ایران بالاست

به گزارش خبرآنلاین حسین امیرعبداللهیان در پیامی نوشت: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جمهوری اسلامی اسلامی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ورزشکاران، مدال‌آوران و اعضای این دو تیم پرافتخار و برادرم پهلوان علیرضا دبیر رییس پرتلاش فدراسیون کشتی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. از خداوند متعال استمرار موفقیت‌ و پیروزی همه زنان و مردان ورزشکار کشور عزیزمان را مسئلت دارم.

پرچم_بالاست

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896341

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • امیرعبداللهیان: پرچم ایران بالاست
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند