Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بهره گیری از فناوری های نوین فناوری اطلاعات یادگیری ، محتوای الکترونیکی و زمینه سای استفاده هرچه بیشتر از فناوری در مدارس با تربیت معلمان آشنا با فنوری را از جمله ضرورت های مورد نیاز در عرصه تعلیم و تربیت برشمرد.
وی استفاده از فناوری روز دنیا ، گسترش آموزه های الکترونیک و تولید محتوای آموزشی مورد نیاز با توجه به سند تحول بنیادین و سند برنامه درسی ملی و سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی را از دیگر اولویت های یادگیری الکترونیکی در بین دانشجو معلمان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی بیان داشت: این جشنواره با هدف تشویق و ترویج تولید محتوای الکترونیکی فاخر، ارتقای کارآفرینی فناورانه در این حوزه، تعمیق فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات ، ارتباطات در فرآیند یاد دهی و یادگیری توسعه تولید محتوای دیجیتالی و شناسایی استعدادهای برتر و توسعه فضای کار تیمی در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: آشنایی جامعه با محتوای الکترونیکی فاخر و ظرفیت های آن ، هدایت و حمایت از ایده ها در ایجاد تسهیلات لازم برای ارائه فعالیت و شناسایی و جذب کارآفرینان ، ایجاد پایگاه های تجمعیعی از ایده های مرتبط با جشنواره و امکان ارتباط بین افراد خلاق ، ایده پرداز و تولید کننده با نهادهای حاکمیتی و غیر دولتی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی محورهای این جشنواره را محتوای الکترونیکی، فیلم آموزشی کوتاه تجارب تدریس ، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بازی ها و سرگرمی های آموزشی، اپلیکشین مبتنی بر موبایل، افزونه های آموزشی متناسب با شبکه های مجازی و اینفوگرافیک ذکرکرد.
وی اضافه کرد: دانشجو معلمان تا 28 فروردین ماه جاری فرصت دارند آثارشان را برای شرکت در این جشنواره ارائه دهند.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی تعلیم و تربیت دانشجو فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق