Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی افزود: سامانه ثبت خسارت مددجویان بهزیستی فعال شده تا میزان خسارت وارده به‌طور کامل شناسایی شود. شریعتمداری گفت: به رئیس سازمان بهزیستی دستور داده شد تا تمام مددجویان در مناطق سیل‌زده کمک هزینه معیشتی به میزان ۳ برابر مستمری بگیرند که طبق گزارش دریافت شده این رقم برای برخی از مددجویان مناطق سیل‌زده پرداخت شده و مابقی تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر رفاه ادامه داد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا برای آن دسته از افرادی که آسیب جدی ناشی از سیل به زندگی‌شان وارد شده، وام قرض‌الحسنه ۵ میلیون تومانی برای خرید لوازم منزل پرداخت شود. وی گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده این بوده که مراکز نگهداری مددجویان و گروه‌های هدف جابه‌جا شده و به نقاط امن رفته‌اند. وی ادامه داد: اقلام مورد نیاز و ضروری مددجویان تحت پوشش نیز به‌صورت هدفمند در میان آنها توزیع شده است. وزیر رفاه گفت: واحدهای مراکز آسیب‌دیده و آسیب‌های وارد شده به مددجویان به‌طور دقیق شناسایی خواهد شد و با تخمین خسارت تا رفع مشکل مددجویان کنار آنها خواهیم بود. شریعتمداری افزود: از سوی دیگر تیم‌های اورژانس اجتماعی، روان‌شناسان و مشاوران برای حمایت‌های اجتماعی و روانی از دیگر آسیب‌دیدگان در منطقه فعال بوده‌اند. وزیر رفاه با اشاره به خسارت‌های جدی وارد شده به سیل‌زدگان و مددجویان تحت پوشش، گفت: ما با همراهی مردم، خیرین و هماهنگی‌ با سایر سازمان‌ها کنار سیل‌زدگان خواهیم بود و به نحوی تلاش خواهیم کرد که خسارت پیش آمده مرتفع شود.   علاوه بر این معاونروابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام کارگران آسیب‌دیده در سیلاب اخیر کشور و به خصوص در استان لرستان مشمول بیمه بیکاری می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

علیرضا انجلاسی در این باره اظهار کرد: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

وی ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، گفت: براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص زمان واریز مستمری‌ها نیز توضیح داد: براساس جز ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌ماه مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود این درحالیست که پیش از این و طی سنوات گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی صورت می‌گرفت.

منبع: ایسنا

tags # بهزیستی ، کمیته امداد سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد