Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲زرهی ارتش گفت: پنج تیپ و یگان ‌ای پدافند هوایی و رزمی با پشتیبانی نیروی هوایی و هوانیروز با چهارده فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان هستند.

وی افزود: تیپ های تکاور، پیاده و زرهی، گروه‌های مهندسی از جمله تیپ ۴۵ تکاور، تیپ ۲۹۲ تیپ ۱۹۲ ، تیپ ۳۹۲ گروه مهندسی ۴۲۲ پشتیبانی تجهیزات سنگین مهندسی، گروه پدافند هوایی و هوانیروز با چهارده بالگرد در شهرستانها و مناطق شوشتر شعیبیه، زاویه، دزفول، شوش، اهواز،کارون، حمیدیه، چذابه، سوسنگرد، بستان، رفیع، هویزه و مسجدسلیمان مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲ زرهی ارتش افزود: تمامی یگان‌های مستقر در جنوب غرب نزاجا با مدیریت واحد در سطح منطقه با تمامی پرسنل پایور و وظیفه فرماندهان و مسئولان خود دست به دست هم داده و به فرامین فرمانده معظم کل قوا لبیک گفتند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دستور فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ما تا زمانی که آرامش به کل منطقه استان خوزستان برگردد در جمع مردم خواهیم بود و به امداد رسانی به مردم سیل‌زده ادامه خواهیم داد.

امیر سلیمانی در مورد تخریب سیل‌بند نیشکر تصریح کرد: در شهرستان‌های شوشتر و شعبیه سیلاب در حال تخریب شهر بود که حتماً باید سیل‌بند شکسته می‌شد، به همین خاطر سیل‌بند را شکاندیم و آب به سمت نیشکر ها رفت و شهر در امان ماند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲ زرهی ارتش گفت: در تخریب سیل بند نیشکر، تیپ ۴۵ تکاور ارتش با ۸۰ دستگاه خودرو و تجهیزات از قبیل بولدزر لودر و بیل مکانیکی و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی کادر و وظیفه ی شهر را از خطر سیلاب نجات دادند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی

منابع عبری چهارشنبه‌ شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است. اکنون شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش