Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای هفته چهلم رقابتهای چمپیونشیپ انگلیس، امروز برگزار شد که تیم های لژیونرهای کشورمان شکست خوردند.

تیم ناتینگهام فارست در زمین تیم انتهای جدولی روترهام دو بر یک شکست خورد. گل‌های تیم میزبان در دقایق ۱۰ و ۶۰ به ثمر رسیدند. لویس گرابان نیز در دقیقه ۲۸ زننده تنها گل تیم ناتینگهام فارست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست در این بازی نیز همانند هفته گذشته نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

در دیگر بازی نیز تیم ردینگ میهمان تیم هال سیتی بود و با شکست سه بر یک مواجه شد. هال سیتی در دقایق ۵۳، ۶۵ و ۷۶ به گل رسید. گل تیم ردینگ نیز در دقیقه ۱۶ توسط باکر حاصل شد.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی ردینگ به دلیل مصدومیت در هفتمین ماه متوالی غایب بازی‌های تیمش در چمپیونشیپ انگلیس است.

در جدول رده‌بندی ۲۴ تیمی چمپیونشیپ انگلیس تا پایان هفته چهلم تیم ناتینگهام فارست با اندوخته ۵۷ امتیازی دهم است. ردینگ نیز با ۴۰ امتیاز در رده ۲۱ قرار دارد که منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر است.

یشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست به حضور انصاری‌فرد در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها

انتهای پیام/

نتایج رقابت های هفته چهلم چمپیونشیپ انگلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات