Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: جسد یک زن که به خاطر بیماری دربیمارستان سلماس در گذشته بود، توسط همراه بیمار قبل از تسویه حساب نیمه شب دزدیده شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، چهارشنبه هفته گذشته 14 فروردین حوالی ساعت 23:30 یک خانم مسن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) سلماس فوت کرده که پس از اطلاع به خانواده وی، یک نفر برای تحویل جسد به بیمارستان مراجعه کرده است و پس از توضیحات پرسنل بیمارستان در خصوص لزوم طی مراحل ترخیص، تسویه حساب و صدور گواهی فوت برای انتقال جسد، این فرد از بیمارستان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتا فرد مذکور حوالی ساعت 1:30 بامداد همان شب با مراجعه به سردخانه بیمارستان و شکستن قفل ورودی سردخانه، جسد مورد نظر را از بیمارستان خارج کرده است.

مراتب به اطلاع مراجع انتظامی و قضایی رسیده و تحقیقات توسط پلیس و مرجع قضایی تا مشخص‌شدن انگیزه و علت این کار در جریان است.

این جسد روز بعد یعنی پنجشنبه با دستور مقام قضایی به بیمارستان بازگشت داده شده و پس از طی مراحل ترخیص، مجددا تحویل خانواده متوفی شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بیمارستان خانواده جسد ساعت شبانه فیلم عکس ایران سیل جسد قتل زمین فوت جوان سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کابینه جنگ اسرائیل : باید جایگزینی برای حماس در غزه پیدا کنیم

عضو کابینه جنگ اسرائیل اعلام کرد: «ما متعهد هستیم جایگزینی برای حماس برای به دست گرفتن قدرت در نوار غزه پیدا کنیم.»

به گزارش ایسنا، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ اسرائیل گفت در حال کار بر روی ابزارهای فشار سیاسی، اقتصادی و نظامی جدید برای بازگشت «ربوده شدگان» است.

بنی گانتس افزود: «ما متعهد هستیم جایگزینی برای حماس برای به دست گرفتن قدرت در نوار غزه پیدا کنیم.»

وی با اذعان به اینکه اسرائیل بعد از گذشت چند ماه از جنگ غزه، هنوز به اهداف اعلامی خود دست پیدا نکرده‌ است، ادامه داد: «ما هنوز به همه اهداف جنگی در غزه نرسیده‌ایم، اما از هیچ کدام از این اهداف دست نکشیده‌ایم.»

عضو کابینه جنگ اسرائیل تأکید کرد: کلید بازگشت افراد ربوده شده، خود یحیی سنوار است و باید فشارها بر او و رهبری حماس ادامه یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش طلا در ۱۹ حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : باید جایگزینی برای حماس در غزه پیدا کنیم
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • عایق بندی سردخانه با ساندویچ پانل چگونه انجام می‌شود؟