Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:38:01 GMT

آب پلدختر ساعاتی پیش وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۷۶۶۸

آب پلدختر ساعاتی پیش وصل شد

پس از گذشت یک‌هفته از سیل مخرب در جنوب استان لرستان ساعاتی پیش آب پلدختر وصل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این باره گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های امدادی شرکت آب و فاضلاب لرستان پس از گذشت یک‌هفته علی‌رغم همه چالش‌ها و نبود راه‌های دسترسی به محل شکستگی خط انتقال آب در پلدختر که حتی مجبور شدیم از هلی‌کوپتر ارتش برای انتقال وسایل و لوله‌ها استفاده کنیم آب این شهرستان وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا کرموند افزود: مردم پلدختر ساعات اولیه فقط از آب شرب برای مصارف ضروری استفاده کنند تا شبکه در حالت تعادل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در چند روز گذشته به‌دلیل قطع شدن آب به‌دلیل سیل در غرب شهرستان پلدختر فردی به‌نام احمدخان جودکی آب چاهی را که در حیاط منزلش چهل‌سال سرپوشیده و بلااستفاده بود با استفاده از موتور برق و لوله‌کشی در اختیار همشهریانش قرار داد. هنوز هستند مردانی از جنس گذشت و هم‌نوع‌دوستی.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق سیل شرکت آب و فاضلاب آب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علی نوری‌نژاد از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری در اراضی زراعی در اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اراضی زراعی روستا‌های چالی و شیرجیکلا این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور اتمام این مسیر انتقال آب، برنامه ریزی برای تامین اعتبار جهت ادامه ایجاد کانال انتقال آب در دستور کار این مدیریت در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود