Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:01:29 GMT

ضرورت احداث بیمارستان در شهرک مهرگان بر کسی پوشیده نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۸۲۸۵

ضرورت احداث بیمارستان در شهرک مهرگان بر کسی پوشیده نیست

به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در جلسه هیات مدیره بیمارستان خیریه سجادیه شهرک مهرگان قزوین افزود:راه اندازی بیمارستان خیریه سجادیه در استان یک طرح عام المنفعه و ارزشمند بوده که با توجه به موقعیت مواصلاتی مهرگان و حجم تردد خودروها،اهمیت و ضرورت احداث آن برای همگان روشن است.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در موضوع درمان و احداث بیمارستان ها، افزود:دولت باید از تصدی گری فاصله گرفته و بیش از گذشته امور را به بخش خصوصی واگذار کند تا شاهد تسریع در روند پیشرفت امور عمرانی و اجتماعی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرک تازه تاسیس مهرگان با 100 هزار جمعیت در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بیمارستان درمان مهرگان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت احداث پل روگذر برای ورود وخروج از اتوبان پیامبر اعظم در کنار روستای عزیز کندی

فرید قشلاقی در کمیته ایمنی و حمل ونقل و شورای ترافیک شهرستان هشترود با بیان اینکه متاسفانه در زمان احداث اتوبان پیامبر اعظم بر ورود و خروج روستاییان و حتی شهر هشترود توجه نشده و اهالی برای ورود و خروج از زیر گذر پل‌ها یا جاده‌های غیر استاندار استفاده می‌کنند و این کار هم باعث بروز تصادف می‌شود بر احداث پل روگذر و یا زیر گذر در روستای عزیز کندی را شد.

وی گفت: تریلی‌ها و برخی ماشین‌های سنگین در کنار جاده روستای عزیز کندی توقف می‌کنند و ماشین‌های عبوری از اتوبان متوجه نمی‌شوند که اینکار باعث بروز تصادف می‌شود.

وی افزود: مسئولین احداث اتوبان هشترود مراغه هم باید از الان فکری به حال عبور ومرور روستاییان در حاشیه اتوبان جدید الاحداث باشند تا اهالی هم برای ورود و خروج خود هم برای عبور احشام خود با مشکل روبرو نشوند.

فرماندار هشترود بر ساماندهی نقاط حادثه خیز و خط کشی ۳ خطی در اتوبان پیامبر اعظم، جاده هشترود به مراغه، میانه و قره چمن را شد.

قشلاقی گفت: نبود روشنایی در اتوبان پیامبر اعظم و حتی در پارکینک‌ها باعث دید ناکافی برای رانندگان میشود.

وی در ادامه از اعلام جرم و خسارت بر علیه کاندیدا‌هایی که بر روی تابلو‌های جاده‌ای و شهر اعلامیه و پوستر چسبانده بودند را شد و گفت: اگر شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متحمل هزینه شده باید اعلام جرم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار
  • ادعای رسانه عبری: احداث شهرک‌ها در نوار غزه آغاز شده است
  • ضرورت احداث پل روگذر برای ورود وخروج از اتوبان پیامبر اعظم در کنار روستای عزیز کندی
  • شهرک مسکونی کارمندان در البرز احداث می‌شود