Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:07:09 GMT

شوک به اتلتیکو؛ دیگو کاستا اخراج شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۸۴۳۴

دقیقه 28 دیدار حساس بارسا و اتلتیکو، دیگو کاستا، ستاره جنجالی اتلتیکو از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری نسبی بارسا به دقیقه 28 رسیده بود که در یک صحنه دیگو کاستا و جوردی آلبا به یکدیگر برخورد کردند. کاستا اعتقاد داشت که آلبا روی او مرتکب خطا شده و اینکه خیل مانسانو، داور بازی با سوت نزدن، مرتکب اشتباه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مواجهه با داور به تندی اعتراض می کرد که به یکباره با کارت قرمز مواجه شد. کاستا که شگفت زده به نظر می رسید، به اعتراضات خود ادامه داد اما در نهایت با مشایعت جرارد پیکه زمین بازی را ترک کرد.

مشخص نیست که کاستا از چه الفاظی استفاده کرده است که داور را مجاب به استفاده از کارت قرمز کرد.

مانسانو همچنین در پی اعتراضات شدید بازیکنان اتلتیکو به خیمنز نیز کارت زرد نشان داد. اتلتیکو که به برد در این بازی نیاز دارد، حالا باید بیش از 60 دقیقه را 10 نفره به کار ادامه دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بارسلونا اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!

به گزارش همشهری آنلاین استقلالی‌ها اگرچه به سختی اما موفق شدند در اراک دست به کار بزرگی زده و ۳ امتیاز دشوار این مصاف بیرون از خانه را به حساب خود در جدول رده‌بندی واریز کنند. این در حالی است که در حین برگزاری و انتهای این دیدار جواد نکونام عصبانی‌تر از هر زمان دیگری روی نیمکت استقلال و همچنین نشست خبری حاضر شده و باعث شد تا حرف‌های وی بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار بگیرد.
البته که این سرمربی از نحوه قضاوت و سوت‌های رضا عادل در جریان برگزاری دیدار با آلومینیوم به خصوص در نیمه اول به اندازه‌ای شگفت زده و عصبانی بود که رفتارهایش تا حدود زیادی غیرطبیعی نباشد اما بیشترین عاملی که عصبانیت زیاد نکونام را به همراه داشت به کارت زردی مربوط می‌شود که این سرمربی از داور بازی دریافت کرده تا سرانجام بعد از ۲۰ هفته دومین کارت زرد خود را گرفته باشد و برای اولین بار از همراهی تیمش در این فصل محروم شود.
این در حالی است که سرمربی استقلال که از داوری این دیدار و همچنین محرومیتش به شدت عصبانی بود در اظهاراتی جنجالی عنوان کرد: «کسی دفاع الکی از داور نکند. من فوتبال را می‌فهمم که داور سوت چطور می‌زند. در دقیقه دو به بازیکنم و همین‌طور به من الکی کارت داد تا بازی بعدی محروم شوم. می‌دانم چرا برای بازی بعدی کارت زرد گرفتم. یک‌سری اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و داور با همه دعوا داشت.»
اما اینکه منظور سرمربی استقلال از این صحبت‌ها چه بود و چه چیزی باعث شد تا این چهره بگوید می‌دانم چرا برای بازی بعدی محرومم کردند، گویا به روابط بین مدیران عامل دو تیم استقلال و شمس‌آذر مربوط می‌شود. در هر صورت رابطه رفاقت نزدیک مدیران استقلال و شمس‌آذر را همه فوتبالی‌ها می‌دانند، تا حدی که حتی گفته می‌شود عدم جذب حسین گودرزی، مدافع چپ تیم قزوینی در نیم‌فصل به نوعی «هماهنگ‌شده» میان مدیرعامل‌های دو تیم بوده است.
حاشیه‌های بازی رفت در قزوین، ازجمله پرداختی نابرابر به بازیکنان استقلال و ناگفته‌هایی که نشان می‌دهد برخی افراد دوست نداشتند بازی رفت برنده داشته باشد هنوز به اندازه کافی به آنها پرداخته نشده ولی حالا اشاره نکونام در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم در اراک آن مسائل را یادآوری کرده است. این در صورتی است که سرمربی آبی‌ها با کارت زردی که در همان اوایل بازی جمعه عصر در اراک دریافت کرد، بازی حساس پیش‌رو که استقلال میزبان شمس‌آذر است‌ را از دست داد. بر همین اساس هم او در کنفرانس خبری گفت می‌داند چرا داور کارت داد. پس احتمالا منظور نکونام به همان حاشیه‌هایی برمی‌گردد که در نیم‌فصل اول هم در جدال دو تیم وجود داشت و باعث شد تا استقلال در بازی فوق نتواند نتیجه لازم را بگیرد.

کد خبر 844164 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!