Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصر مکارم شیرازی ظهر دیروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم،‌ با تاکید بر اینکه امروز سیل‌زدگان کشور در وضعیت نامناسبی قرار دارند اظهار کرد:‌ در پی وقوع سیلاب کشت‌زارها، احشام و تمام سرمایه مردم از دست رفته است و مردم سیل زده در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند و ما باید خودمان را جای سیل زدگان بگذاریم و برای جبران خسارات سیل دست به دست هم دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم به فکر هم باشند، خداوند لطف می‌کند تصریح کرد: در حال حاضر، امتحان بزرگی برای همه آغاز شده و در این میدان امتحان همه باید آبرومند بیرون بیایند و در این زمینه خداوند، رحمان، رحیم و ارحم الراحمین است و لطف او شامل مردم خواهد شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نباید طوری شود که عده ای به واسطه مشکلات طاقت فرسای سیل تلف شده و یا امیدشان از همه چیز بریده شود خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت، سپاه و ارتش دست به دست هم داده و تلاش می‌کنند اما تا همکاری عموم نباشد، مشکلات حل نخواهد شد.

وی با اشاره به صدور اجازه صرف یک سوم کل وجوهات برای کمک به سیل زدگان تصریح کرد: همچنین مردم می‌توانند از ردّ مظالم یا زکات هم برای کمک به سیل زدگان استفاده کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر مظلومیت مردم سیل زده خاطرنشان کرد: ‌انسان وقتی صحنه‌ها را می‌بیند، ناراحت می‌شود؛ بنده وقتی برخی صحنه‌ها را دیدم، گریه‌ام گرفت؛ امیدواریم صدای ما به گوش همه برسد و مردم کمک کنند.

وی با اشاره به کمک 250 میلیون تومانی به سیل‌زدگان گفت: در راستای کمک به سیل زدگان جز مبلغ اول،‌ امروز هم 100 میلیون تومان واریز خواهیم کرد و امیدواریم دیگران هم به اندازه توان خود کمک کنند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسجد سرمایه سیل مشکلات دولت سیل گریه مشکلات آیت الله مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!

اسطوره فوتبال پاراگوئه با منتشر کردن پستی به انتقاد از رفتار‌های وینیسیوس پرداخت.

گریه‌های اخیر وینیسیوس قبل از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل برابر اسپانیا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

این بار نوبت به چیلاورت اسطوره فوتبال پاراگوئه رسید تا واکنش نشان دهد که البته او واکنشی متفاوت را از خود نشان داد و انگشت اتهام را به طرف وینیسیوس گرفت.

چیلاورت در پستی که منتشر کرد، نوشت: نخستین کسی که توهین می‌کند و به حریف حمله می‌کند خود. است. از او نخواهید که متفاوت باشد. فوتبال برای مردان است.

وینیسیوس بار‌ها در اسپانیا هدف شعار‌های نژادپرستانه قرار گرفته است. رفتار‌های او در زمین باعث شده در بیشتر ورزشگاه‌ها علیه او شعار سر داده شود و به نظر می‌رسد که او تنها در برنابئو محبوب است.

او در نشست خبری اخیر خود در حالی که اشک می‌ریخت از خبرنگاران خواست که درباره نژادپرستی از او سوال نکنند و به او اجازه دهند که تنها به فوتبال فکر کند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال اسپانیا و برزیل در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

وینیسیوس ۷۰ دقیقه بازی کرد بدون آن بتواند گلی به ثمر برساند یا پاس گل بدهد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله ایازی: یکی از مشکلات امروز فرهیختگان ما این است که فضای یأس را می‌­گسترانند
  • گریه بهروز رهبری‌فرد با دیدن عکس انصاریان و میناوند (فیلم)
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر