Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:05:50 GMT

جایزه «جشنواره آمریکایی» برای یک فیلم ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۹۳۰۰

جایزه «جشنواره آمریکایی» برای یک فیلم ایرانی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم کوتاه «حد» ساخته جواد دارایی برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه دانشجویی از جشنواره فیلم Speechless در آمریکا شد.

فیلم کوتاه «حد» درباره مسایل و مشکلات معلولان است و در اسلام‌آباد کرج فیلمبرداری شده است.

«حد» به تهیه‌کنندگی آرزو دهکردی، فیلم کوتاه هفت دقیقه‌ای است که با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ساخته شده و بیشتر عوامل تولید آن از کارکنان صدا و سیمای مرکز البرز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده، کارگردان، مدیر فیلمبرداری، تدوین و کالریست: جواد دارایی، تهیه کننده و مدیر تولید: آرزو بلالی دهکردی، صدابردار: هادی ساعد محکم، صداگذار: رضا بیگی، موسیقی متن: سهیل صفریان، گریم: مهدیس سیدالهاشمی، عکاس: وحید مزاجردی، مدیر نورپردازی: بهروز قربانی، دستیاران فیلمبردار: امیر علیپور، صادق علیزاده، دستیار کارگردان، طراح استوری بورد و پوستر: ملیکا بلالی، سرمایه گذار: موسسه خیریه بیماران تهی دست قائم، بازیگران: داوود معینی کیا، کریم قلی زاده، هخا بازرگان، فرهاد قطبی، بردیا هوشنگی، مهدیس سیدالهاشمی، نوا مسلمی.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما فیلم کوتاه جشنواره آمریکایی فیلم حد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد