Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@03:52:58 GMT

40 طرح عمراني در شهرک هاي صنعتي قزوين اجرا مي شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۹۵۴۸

40 طرح عمراني در شهرک هاي صنعتي قزوين اجرا مي شود

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي قزوين گفت: 40 طرح عمراني در سال رونق توليد در شهرک ها و نواحي صنعتي استان اجرا خواهد شد.

حميدرضا خانپور روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 300 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح ها از منابع مالي داخلي شرکت شهرک هاي صنعتي استان قزوين هزينه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: انتقال خط آب، تکميل و احداث تصفيه خانه فاضلاب، ساخت شبکه انتقال برق، آسفالت کشي و جدول گذاري و ايجاد فضاي سبز از جمله اين طرح ها به شمار مي روند که با هدف توسعه خدمات زيربنايي در شهرک ها و نواحي صنعتي استان قزوين اجرا مي شوند.
اين مسئول يادآور شد: سال گذشته 30 طرح عمراني در شهرک ها و نواحي صنعتي استان با صرف 285 ميليارد ريال اعتبار اجرا شد که از جمله آنها بايد به آسفالت کشي معابر و خيابان ها، تصفيه خانه شماره 2 کاسپين و عمليات زيربنايي مربوط به الحاق پارک ليا به شهرک صنعتي ليا اشاره کرد.
وي با اشاره به نام گذاري سال 98 بنام رونق توليد، اظهار داشت: توسعه زيرساخت ها در شهرک ها و نواحي صنعتي مي تواند با ايجاد تسهيل در کار توليدکنندگان به تحقق شعار سال کمک کند.
استان قزوين در مجموع داراي 20 شهر،شهرک و ناحيه صنعتي شامل يک شهر صنعتي، 13 شهرک و 6 ناحيه صنعتي با بيش از سه هزار و 500 واحد توليدي بهره بردار است.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبیان رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون کانون خدمت رضوی استان هرمزگان در آئین اختتامیه طرح محله‌های قرآنی گفت: قرآن کتاب کریم و کتاب هدایتی است که هر کس با آن انس بگیرد؛ بر بینایی او افزوده می‌شود و قلب او به نور هدایت روشن و توانش برای پیمودن راه حق مضاعف می‌شود.

وی افزود: اصولاً خواندن قرآن بدون تدبر در آن، ارزش قابل توجهی ندارد؛ زیرا هدف از نزول قرآن، عمل به آیات آن است و توجه به معانی و تدبر در قرآن، مقدمه و دریچه‌ای به سوی عمل است.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون کانون خدمت رضوی استان هرمزگان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال بر آن شدیم تا هر روز از این ماه نورانی، با خواندن یک آیه از قرآن مجید، سطر سطر زندگیمان را به آیات قرآن مزین کنیم و روزانه تدبری در یکی از آیات داشته باشیم.

وی همچنین از اجرای طرح محله‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در بندرعباس خبر داد و تصریح کرد: محله‌های قرآنی با عنوان «من قرآن را دوست دارم» ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در استان هرمزگان اجرا می‌شود و امید است با موفقیت این طرح در طول سال بتوانیم آن را به گستره استان هرمزگان اجرا نمائیم.

رجبیان گفت: این طرح با محوریت پویش ملی زندگی با آیه‌ها از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۱ فروردین‌ماه در مساجد محله‌های قرآنی (هشت محله قرآنی) اجرا شد.

معاون کانون خدمت رضوی استان هرمزگان در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح توسعه و گسترش فعالیت‌های اثر بخش قرآنی در سطح محلات بود و در برنامه‌های آتی با اجرای نمایشگاه فرهنگی و هنری در کنار برگزاری محافل به دنبال توسعه هدفمند فعالیت‌های قرآنی خواهیم بود و بخش‌هایی همچون آثار هنری قرآنی (هنرهای تجسمی، عکس، خوشنویسی و..) فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در قالب نمایشگاه در هر محله به نمایش در خواهد آمد.

وی گفت: این طرح در سطح محلات نخل ناخدا، شهرک توحید، گلشهر شمالی، شهرک نیایش، نخل پیرمرد، اسلام آباد، پل خواجو، شهرک مروارید اجرایی شد.

کد خبر 6078833

دیگر خبرها

  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳