Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:14:37 GMT

همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۰۲۴۶

همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم

صد و شصت و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم"، عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح شده است.

وی در خصوص نتایج سه بازی اخیر سپاهان و امتیازاتی که این تیم از دست داد عنوان کرده: در سه بازی اخیر موقعیت گلزنی زیادی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم اما هنوز تا پایان فصل ١٨ امتیاز باقی‌مانده و همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 " تا وقتی سلیمانی کارشناس است داوری بهتر نمی‌شود"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به کارشناسی دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپیدرود در برنامه شب‌های فوتبالی توسط سلیمانی که وی هیچ‌کدام از صحنه‌های خطای اتفاق افتاده در این دیدار که در صورت اعلام منجر به پنالتی به نفع ذوبی‌ها میشد را خطا ندانست و کار موعود بنیادی‌فر، داور این دیدار را با توجه به صحنه‌های موجود بی‌نقص اعلام داشت.

سلیمانی در خصوص گل ذوبی‌ها که توسط داور مردود اعلام شد نیز اظهار داشت: نمی‌دانم خطایی اتفاق افتاده است یا خیر. کارشناسی سلیمانی در این برنامه منجر به روی خط آمدن منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن شد که وی ضمن انتقاد از نحوه کارشناسی سلیمانی، اظهار داشت: تا زمانی‌که سلیمانی کارشناس باشد، داوری بهتر نخواهد شد.

 " روز جمعه را خاطره‌انگیز کنید"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و پنجمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که به نقل از رضا فتاحی، سرپرست تیم سپاهان عنوان شده است. وی از هواداران طلایی خواسته تا در دیدار روز جمعه با استقلال تهران روز خاطره‌انگیزی را رقم بزنند.

"هواداران نساجی محروم می‌شوند"، دیگر عنوان این رسانه است که به فحاشی هواداران نساجی در دقایق پایانی دیدار برابر سپاهان بر علیه قلعه‌نویی اشاره داشته و خبر محرومیت احتمالی برای این هواداران با توجه به گزارش ناظر بازی به کمیته انضباطی می‌دهد.

"چه وقت تساوی بود"، عنوان پایانی فوتبال اصفهان است که به دو امتیاز از دست داده سپاهان با تساوی برابر نساجی اشاره داشته، آن هم در روزی که تیم‌های مدعی پرسپولیس و تراکتور توانسته بودند با شکست حریفانشان سه امتیاز کسب کنند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال مدیرعامل باشگاه سپاهان مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته سختی را پشت سر گذاشته، چون بعد از شکست مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داده است.

سیتی فصل گذشته با قهرمانی در چمپیونزلیگ، سه‌گانه تاریخی را به دست آورد و دستاورد شاگردان پپ گواردیولا در تاریخ این باشگاه ماندگار شد.

مدعی قهرمانی در انگلیس شانس کسب سه گانه را از دست داده اما بازیکنانش اعتقاد دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین روز تلاش خواهند کرد.

خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، در گفتگو با اسکای اسپورت درمورد رقابت با آرسنال و لیورپول برای قهرمانی گفت: "فصل گذشته ما با آرسنال جنگیدیم، این فصل دوباره مقابل آرسنال و لیورپول هستیم. آن‌ها تیم‌های بزرگی هستند، تیم‌های قوی که بازیکنان بزرگی دارند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان لیگ برتر می‌شویم."

او در مورد هفته گذشته و حذف از چمپیونزلیگ گفت: "سخت است. این لیگ قهرمانان اروپاست، همیشه می‌خواهید برنده شوید. اما ما باید قوی باشیم. این شانس را داریم که دوباره قهرمان شویم و جام حذفی و لیگ برتر را ببریم. ما باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنیم و می‌توانیم دوباره قهرمان شویم."

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی