Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:42:10 GMT

نوزاد عجول دشتی در آمبولانس به دنیا آمد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۰۳۸۶

نوزاد عجول دشتی در آمبولانس به دنیا آمد

دکتر اصغر بحرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خانواده‌ای از اهالی روستای سخت گذر بن بید از توابع بخش شنبه و طسوج با تماس تلفنی با 115 درخواست آمبولانس برای انتقال زائو به بیمارستان کرد.
وی افزود: آمبولانس اورژانس جاده ای شهر شنبه بلافاصله به محل اعزام و زائو که خانمی 32 ساله بود و بخشی از راه را با وسیله شخصی آمده بود به آمبولانس منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی اضافه کرد: پیش از رسیدن به مراکز بهداشتی و زایشگاه، زایمان در آمبولانس صورت گرفت و مادر و نوزاد دخترش صحیح و سالم برای ادامه کارهای درمانی به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شدند.
بحرانی از جعفری و صابر آزاد تکنسین های اعزامی در این ماموریت به پاس وظیفه ‌شناسی و سرعت عمل آنان در انتقال سریع و به موقع زائو و حفظ سلامت مادر و نوزاد قدردانی کرد.
روستای بن بید شهرستان دشتی با 200 نفر جمعیت در فاصله 170 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان خانواده زایمان شبکه بهداشت و درمان نوزاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد