Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:19:32 GMT

2 باب مغازه غیرمجاز در ناحیه نایسر تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۰۴۸۲

2 باب مغازه غیرمجاز در ناحیه نایسر تخریب شد

سنندج - ایرنا - مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر از تخریب 2 باب مغازه که به صورت غیر مجاز در این ناحیه احداث شده بود با حکم کمیسیون ماده 100 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی سنندجی روز یکشنبه اظهار داشت: این مغازه ها در زمینی با کاربری مغایر (اداری) و به متراژ 475 متر توسط شخصی به صورت غیرمجاز در این ناحیه ساخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وجود این بنای غیرمجاز، از طریق کمیسیون ماده صد با پیگیری نیروهای ستاد رفع تخلفات شهری و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تخریب بنا اقدام شد.
مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر یادآور شد: یکی از مهمترین مشکلاتی که در سطح نواحی منفصل شهری از جمله نایسر با آن مواجه هستیم بحث احداث بناهای مسکونی و تجاری غیر مجاز است.
وی اضافه کرد: نیروهای شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر اقدامات موثر در راستای رفع آبگرفتگی معابر و محلات به صورت ویژه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را هم در دستور کار خود قرار داده بودند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت شهري ناحيه نايسر تخريب مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این تعداد دستگاه در بازدید‌های دوره‌ای گروه‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شهرستان بویراحمد از یک اشتراک کشاورزی شناسایی و به همراه بیش از ۴۰۰ متر شبکه غیر مجاز جمع آوری و تحویل مراجع قانونی شد.
محمد مرادی افزود: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با آنان از برنامه‌های مهم این شرکت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف زیاد برق، باعث فشار بیشتر به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد گفت: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر ثبت یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» اطلاع رسانی کنند.
مرادی از پیش بینی پاداش به معرفی کنندگان مراکز غیرمجاز رمز ارز خبر داد و بیان کرد: عاملان کشف و معرفی این مراکز طبق دستورالعمل شرکت توانیر تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.
هر دستگاه ماینر معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار برق مصرف می‌کند که این امر فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • بیش از ۱۸۵ هزار قرص غیر مجاز در هندیجان کشف شد
  • کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد
  • تخریب ۶ مغازه در خیابان حائری قم