Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،پرسپولیس بعد از برد دربی در شرایطی پا به زمین مسابقه با پیکان گذاشت که این تیم به خاطر وضعیت آب و هوایی شروع لیگ به‌زعم ادعای کادرفنی و بازیکنانش نتوانسته بود تمرینات خوبی داشته باشد و در نهایت با دو گل شاگرد مقابل استاد خودش برانکو نتیجه را واگذار کرد. پرسپولیس با این پیروزی یک گام بزرگ در مسیر قهرمانی برداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهان رحمانی‌هافبک پیکان که این روزها یکی از خوب‌های تیم حسین فرکی به حساب می‌آید از قابلیت‌های پرسپولیس می‌گوید که بی‌جهت به عنوان مدعی قهرمانی از آنها یاد نمی‌شود و از اندک فرصت‌ها توانستند برای خودشان یک برد بسازند.

در خانه بازی را به پرسپولیس واگذار کردید. بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود و به نظرم پرسپولیس در حالی در این مسابقه برنده شد که توانست بهتر از موقعیت‌ها بهره ببرد. در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم اما بی‌جهت نیست که از پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ یاد می‌کنند چون از کوچکترین موقعیت‌ها برای خودشان برد ساختند. به نظرم پیکان کمی هم بدشانس بود و بد موقع گل خورد و یک گل ما دقیقه 45 و گل دیگر ما دقیقه 90 بود. قطعا اگر این طور گل نمی‌خوردیم شرایط بازی تغییر می‌کرد و نتیجه این طور نمی‌شد.

کادرفنی شما معتقد بود برای این بازی خوب آماده نشده بودید.

در مورد پرسپولیس همه می‌دانند که این تیم از لحاظ بدنی خوب کار شده و از نظر تاکتیکی و دوندگی خوب هستند. به نظرم این پرسپولیس بی‌جهت نیست که مدعی اول قهرمانی است و بعد از پیروزی در دربی با روحیه خوبی مقابل ما قرار گرفتند. پیکان دو هفته نتوانست خوب تمرین کند چون شرایط آب و هوایی به ما اجازه کار نداد و مدام در سالن تمرین کردیم و این موضوع خیلی به ما برای این مسابقه ضربه زد. قطعا با تلاش بچه‌ها و کادرفنی در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

حسین فرکی می‌گوید پیکان به دنبال جایگاه تک رقمی و بالانشینی در انتهای لیگ است. به نظرت این اتفاق شدنی است؟

در نیم فصل اول خیلی از امتیازات را از دست دادیم و هفت، هشت باخت پشت هم به دست آوردیم و این موضوع خیلی به تیم ما لطمه زد. خدا را شکر شرایط ما در حال حاضر خیلی بهتر شده و از لحاظ فنی و فوتبالی در حال پیشرفت هستیم. این خواسته حسین آقا و مدیریت باشگاه برای کسب یک رتبه خوب در لیگ دور از دسترس نیست و قطعا می‌توانیم به آن برسیم.

برخلاف نیم فصل که آماده بودی و نیمکت نشین شدی خوب نظر حسین فرکی را جلب کردی؟

من فصل را خوب شروع کردم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که باعث شد خیلی از بازی‌ها را از دست بدهم و یا به عنوان ذخیره به میدان بروم. در نیم فصل دوم اما شرایط خوبی دارم و روز به روز تلاشم این است که پیشرفت کنم تا بتوانم جواب اعتماد حسین آقا (فرکی) را بدهم. تمام هدفم این است که شروع خوبی که برایم در پیکان رقم زدند را در پایان فصل با پیکان خوب تمام کنم. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران ماهان رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال