Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:31:39 GMT

ساخت ۴۵۰۰ واحد مسکونی در اراضی کمربندی شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۹۴۹

کاوه حاجی علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح جنگل‌های ۱۲۵۰ هکتاری دامنه جنوبی البرز اظهار کرد: در اراضی کمربندی شهر تهران ۴۵۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که قرارداد ۷۰۰ واحد مسکونی توسط شرکت توسعه گران بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی افزود: ۸ پروژه دیگر در این اراضی توسط همین شرکت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: در سال ۹۸ نوسازی مسکن با اعتباری حدود ۵۶۰ میلیارد تومان توسط شورای شهر تهران و شهرداری پیش بینی شده است.

حاجی علی اکبری تصریح کرد: این اقدام در ۱۸ محله تهران به صورت مشترک اجرا می‌شود.

وی افزود: نوسازی مسکن و تأمین خدمات توسعه‌ای توسط مدیریت شهری با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی صورت می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: نخستین پروژه مسکن امید در تهران در منطقه ۱۸ جنوب غرب تهران در مجاورت محله‌های کار آمد بهره برداری می‌شود.

حاجی علی اکبری تصریح کرد: عملیات کنسرسیوم این پروژه در حدود ۲و سه دهم هکتار اجرا می‌شود.

وی افزود: ۳۲۴ واحد مسکونی و ۶۳ واحد تجاری با اعتبار۱۰۴ میلیارد تومان است و ۴۰ درصد این پروژه پیشرفت داشته که ۶۰ درصد آن در ۱۸ ماهه گذشته بوده است.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: این پروژه برای اقشار کم درآمد است که برای ارتقای کیفیت زندگی برای واحد‌های فرسوده ساخته خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهر تهران بخش خصوصی شهرداری تهران مسکن شورای شهر تهران شهرداری درآمد شهر تهران شهرداری تهران مسکن ۴۵۰۰ واحد مسکونی حاجی علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون

جام جم آنلاین - خوزستان، عالی پور مدیر درآمد شهرداری اهواز،رسول جامعی شهردار منطقه۲ و فرامرز نجف پور شهردار منطقه ۷ اهواز در دیداری صمیمی با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ،از نگاه مسئولانه شهروئی و حمایت‌های همه جانبه ایشان از اجرای پروژه های عمرانی شهری تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست، ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از اقدامات این شرکت اظهار داشت:شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز جنوب نسبت به مشارکت و پشتیبانی از پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهری اقدام نموده که همکاری در ساماندهی محل دفن پسماندهای برومی ، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت بخشی از این موارد می‌باشند.

حسن شهروئی با تاکید بر لزوم تعامل و همدلی همه دستگاه‌ها در زیبا سازی شهر افزود : احداث دیوار بتنی در بلوار نفت و منطقه مهاجرین جنگی در راستای صیانت از اراضی و تاسیسات صنعت نفت و کمک به زیباسازی منظر شهری، کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب با همکاری مناطق نفتخیز جنوب،پرداخت حق السهم عوارض شهرداری‌ها از دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز کارون می‌باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگ ترین شرکت بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب است که در کنار وظیفه ذاتی و رسالت خطیر تولید نفت و گاز، هیچگاه از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به عمران و آبادی جوامع پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات غافل نبوده و همواره نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته است.

دیگر خبرها

  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال