Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@15:39:20 GMT

تیم نظارتی برای کشف جرم وارد یک دستگاه نیمه دولتی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۲۴۶۰

تیم نظارتی برای کشف جرم وارد یک دستگاه نیمه دولتی شد

تیم 15 نفره یک مجموعه نظارتی وارد یکی از دستگاه های نیمه دولتی شده است به همین دلیل افرادی که برنامه ریز این دستگاه هستند نگران در جهت به دام افتادن در مجرای قانونی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در اسفندماه سال گذشته در حالی که نشست های مختلفی برای برنامه ریزی برای سال 98 توسط برنامه ریزان انجام می شود در اقدامی چند جلسه لغو و در چهره حاضرین در جلسه موج نگرانی نمایان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری خبرنگار سپاس مشخص شد که تیم 15 نفره یک مجموعه نظارتی وارد یکی از دستگاه های نیمه دولتی شده است به همین دلیل افرادی که برنامه ریز این دستگاه هستند نگران در جهت به دام افتادن در مجرای قانونی هستند.

در اولین اقدام تیم نظارتی مسئول اداری مالی سازمان مورد بازجویی  و همه پرونده ها مورد بررسی قرار گرفته است به گونه ای که برخی کارکنان این سازمان در جمع های همکاران خود اظهار می کنند پروندهایی که مفقود شده است دلیل خوبی برای گمراهی است و می توان ادعا کرد در بازرسی مفقود شده است.

در حال حاضر براساس اخبار موثق پایگاه خبری تحلیلی سپاس حجم تخلفات در این سازمان به گونه ای است که در روزهای آینده شاهد جلب برخی از مسئولین این دستگاه جهت پاسخگویی به مراجع قضایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اواخر اردیبهشت یا در خردادماه قرارداد ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد و بعد از ۱۰ ماه مرحله به مرحله وارد می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید نژادحسین در خصوص افزایش ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد اظهار کرد: ما در این زمینه سه فراخوان مناقصه گذاشتیم و با سه مجموعه وارد مذاکره شدیم. یک مجموعه شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی بود که برای ۲۵۰ اتوبوس شامل ۵۰ اتوبوس ۱۸ متری و ۲۰۰ اتوبوس ۱۲ متری توافق انجام و توسط شورای شهر تایید شد و در مرحله تایید فرمانداری و مذاکره با سرمایه گذار است.

وی افزود: در مقطعی ما ۱۳۰ میدل باس درخواست کرده بودیم که ۳۰ دستگاه تحویل داده شد اما بعد از آن به دلیل مشکلاتی با کارخانه تولیدکننده توافق شد ۱۰۰ دستگاه دیگر به اتوبوس ۱۲ متری تبدیل شود که ۵۵ تا ۶۰ اتوبوس می شود.

نژادحسین ادامه داد: قبل از عید با یک شرکت اتوبوس آلمانی وارد مذاکره شدیم که لایحه آن در شورا تایید شد و در مرحله انعقاد قرارداد است. در مرحله اول ۱۰۰ دستگاه تحویل داده می شود اما پیش بینی شده که می توانند تا ۲۰۰ دستگاه نیز تحویل دهند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: در حال مذکره با یک سرمایه گذار خوشنام مشهدی هم هستیم تا به ازای هزینه پروانه ای که قرار است به ما پرداخت کند، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارد نماید. در حال حاضر ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس در مشهد داریم که اگر این ۵۰۰ دستگاه جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی ما اضافه شود، قطعا رضایتمندی خوبی ایجاد می شود.

وی بیان کرد: از میدل باس هایی که قرار بود به اتوبوس تبدیل شود تا قبل از عید۱۰ دستگاه اتوبوس به سیستم وارد شد و۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان تیرماه تحویل می شود. هر ۱۰۰ دستگاه شرکت آلمانی آماده بوده و کارهای گمرکی آن در حال انجام است. ۲۵۰ دستگاه نیز در مرحله انعقاد قرارداد است که از ماه سوم بعد انعقاد قرارداد به مرور وارد سیستم خواهد شد. هر ماه تعدادی از این اتوبوس ها وارد سیستم می شود و در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در حوزه حمل ونقل خواهد افتاد.

نژادحسین خاطرنشان کرد: نحوه سرویس دهی اتوبوس ها با توجه به اولویت ها و مشکلات احصا شده در خطوط مختلف اتوبوسرانی از جمله کمبود اتوبوس، مسیرهایی که نیاز به تقویت دارند، محوریت حرم مطهر و محوریت حاشیه شهر خواهد بود تا موجب رضایتمندی شهروندان شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: در خط یک مترو در حال حاضر ۶۰ واگن فعال بوده و به ۶۰ واگن دیگر نیاز دارد تا خط یک به کارایی مناسب برسد. در این زمینه مناقصه انجام و شرکت انتخاب شده که در مرحله مذاکره هستند. اواخر اردیبهشت یا در خردادماه قرارداد ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد که می توانست چندین سال قبل انجام شود، منعقد می شود و بعد از ۱۰ ماه واگن ها مرحله به مرحله وارد مشهد خواهد شد.

وی در خصوص تاکسی و اتوبوس برقی گفت: در حال حاضر با چند سرمایه گذار در این زمینه صحبت شده و حتی نمونه ماشین های خود را ارائه کردند اما فعلا اتفاق خاصی که منجر به قرارداد و تفاهم نامه شود، رخ نداده است؛ با این حال ما همچنان در حال مذاکره هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • دولت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است
  • تمرکز سازمان برنامه بر کاهش کسری بودجه و تحقق درآمدها
  • بانک‌ها در چه صورتی پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود
  • گل طارمی بعداز ۴ماه، ناجی پورتو شد+ویدیو
  • گل طارمی بعداز ۴ماه، ناجی پورتو شد