Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@17:09:04 GMT

آخرین خبرها از وضعیت وضعیت خانواده فعال زن عربستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۲۰۲

آخرین خبرها از وضعیت وضعیت خانواده فعال زن عربستانی

خواهر و برادر لجین الهذلول، زن عربستانی بازداشت شده فاش کردند که خانواده‌شان از سوی دولت برای ساکت ماندن تحت فشار گذاشته شده‌اند.

به گزارش صدای ایران از سایت العهد، ولید و علیاء، برادر و خواهر لجین الهذلول، فعال زن عربستانی که در زندان به سر می‌برد، فاش کردند که خانواده‌شان تحت فشار هستند و به آنها اجازه داده نمی‌شود درباره پرونده لجین و خشونت‌هایی که در زندان در حق او صورت گرفته است، صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ولید در توئیتی نوشت: از جمله تناقض‌ها در این محاکمه این است اشخاصی که مدعی هستند از چهره‌های نزدیک به دولتند، خانواده‌ام را برای ساکت شدن من و علیاء تحت فشار می‌گذارند.

ولید افزود: باید به این نکته اشاره کنم که اگر لجین از اول بازداشت نشده بود، من امروز اینجا نبودم، آنها این راه را بر من تحمیل کردند و من شخصاً آن را انتخاب نکردم.

او در پایان نیز نوشت: ما برای ماه‌های طولانی سکوت کردیم اما راه‌حلی پیدا نکردیم، پس راه‌حل چیست؟

علیاء نیز صحبت‌های ولید را تایید کرد و در توئیتی نوشت: فشارها از تمامی جهت‌ها برای ساکت کردن ما صورت می‌گیرد، ما سکوت کردیم و حرفی نزدیم اما در دوره سکوتمان فجیع‌ترین انواع شکنجه‌ها رخ داد.

وی افزود: باشه، من می‌توانم خاموش باشم و سکوت کنم، اما سکوت من زمانی ممکن می‌شود که لجین پیش ما باشد و کسی که او را آزار داده، محاکمه شود و آنچه برای او رخ داده، جبران گردد.




منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عربستان فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود