Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان گلستان با اشاره به لزوم آسیب شناسی سیل اخیر گفت: آسیب‌ها با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، مردم عزیز و تشکل‌های مردمیِ دغدغه‌مند بررسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت الله رئیسی که در نخستین سفر استانی خود و به منظور اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان به استان گلستان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه‌های سفر استانی، اولین سفر استانی خود را استان گلستان انتخاب کردیم و بعد از حضور در مشهد مقدس و تشرف به بارگاه حضرت رضا (ع)، حضور در جمع مردم استان گلستان و مدیران خدمتگزار و همکاران عزیز قضایی در این استان به ویژه با حوادثی که اخیرا داشتیم، مغتنم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این دیدار را بازدید از مناطق سیل زده، بررسی اقدامات انجام شده و کار‌هایی که بعد از این انجام می‌شود عنوان کرد و افزود: مهمترین اقدام، آسیب شناسی است و باید آسیب‌ها را با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، مردم عزیز و تشکل‌های مردمی دغدغه‌مند در این حوزه بررسی کنیم.

رئیس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که حوادثی مشابه سیل اخیر در کشور و استان گلستان نداشته باشیم و خاطرنشان کرد: نزول باران از برکات الهی و آسمانی است و اگر از این نعمت الهی درست استفاده نشود، طبیعتا به یک مشکل تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه دستگاه قضا آیت الله رییسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، تجربه سیل‌های گذشته به مردم جنوب سیستان و بلوچستان کمک کرده تا از پس اضطرار‌های انسانی سیل برآیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت