Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:56:25 GMT

احتمال تعطیلی مدارس اهواز تا آخر هفته وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۳۱۰

احتمال تعطیلی مدارس اهواز تا آخر هفته وجود دارد

اهواز – ایرنا- فرماندار اهواز گفت: مدارس شهرستان اهواز تا روز دوشنبه تعطیل هستند اما امکان تعطیلی آنها تا آخر هفته وجود دارد.

به گزارش ایرنا جمال عالمی نیسی روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: ظرف امروز تا فردا در جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش این مساله آسیب شناسی و نتیجه تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس تا آخر هفته اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص آخرین وضعیت روستاها و شهرهای شهرستان اهواز گفت: به روستاهای بخش مرکزی حاشیه رودخانه کارون برای تخلیه منازل اخطارهای لازم داده شده است.
عالمی نیسی ادامه داد: سیل بند ملیحان در بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز شکسته شده که سبب ورود آب به روستاها و جاده قدیم خرمشهر به اهواز شده است.
وی تصریح کرد: در زمان بحران به طور حتم ناهماهنگی هایی ایجاد می شود اما تلاش می کنیم در جلسه ستاد مدیریت بحران این ناهماهنگی ها رفع شود .
پیش ازاین مدارس شهرستان اهواز و تعدادی از شهرهای در معرض خطر سیل خوزستان تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل اعلام شده بود.
در پی طغیان رودخانه های کرخه و دز، روستاهای بخش مرکزی اهواز، روستاهای بخش شعیبیه و بخشی از شهر گوریه شوشتر، بخش شاوور شوش تاکنون زیرآب رفته اند و سیلاب به سمت پایین دست در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در حاشیه کرخه و کارون و باوی در حاشیه رودخانه کارون حرکت می کند.
به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از زمان وقوع سیل تا کنون 174 روستا به صورت کلی و جزیی در خوزستان تخلیه شدند و تا این لحظه 43کمپ برپا شده است که  در این کمپها 30هزار نفر مستقر شده اند.

/6002/9887

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 تعطيلي مدارس اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد