Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:10:04 GMT

شارژ بی سیم دو طرفه در آیفون های جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۷۴۸

شارژ بی سیم دو طرفه در آیفون های جدید

به گفته یکی از تحلیلگران محصولات اپل، سری آیفون های ۲۰۱۹ میلادی مجهز به قابلیت شارژ بی سیم دو طرفه خواهند بود، یعنی با قراردادن یک دستگاه بی سیم پشت آیفون می توان آن را شارژ کرد.

شایعات زیادی درباره ویژگی‌های آیفون ۱۱ منتشر شده است. در این میان «مینگ چی کو» یکی از تحلیلگران با سابقه محصولات این شرکت معتقد است سری آیفون‌هایی ۲۰۱۹ مجهز به شارژ بی سیم دو طرفه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که کاربران می‌توانند یک دستگاه که قابلیت شارژ بی سیم دارد را با قرار دادن پشت آیفون شارژ کنند. آیفون می‌تواند شارژ را به طور بی سیم به دستگاه دیگر منتقل کند.

به عنوان مثال کاربران می‌توانند ایرپادهای بی سیم خود را به این وسیله شارژ کنند. برای این منظور حجم باتری‌های اپل به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. این تحلیلگر پیش بینی می‌کند باتری یک آیفون ۵.۸ اینچی ۲۰ تا ۲۵ درصد و آیفون ۶.۵ اینچی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بزرگ‌تر خواهد بود.

هرچند این ویژگی تا به حال برای کاربران اپل عرضه نشده است اما در موبایل‌های اندروید این قابلیت قبلاً عرضه شده و سامسونگ نیز ویژگی مشابهی را در سری «گلکسی اس ۱۰» ارائه کرده است.

این در حالی است که براساس شایعات سری جدید آیفون‌ها شباهت زیادی به نمونه‌هایی خواهند داشت که در ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده اند و احتمالاً باتری و قابلیت شارژ از معدود نکات متمایز آنها باشند./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها