Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در نخستین سفر استانی خود، به منظور اطلاع از روند امدادرسانی به سیل زدگان امروز به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه به منظور اطلاع از روند امدادرسانی به سیل زدگان امروز به استان گلستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار و گفت‌وگوی رئیس قوه قضاییه با امام جمعه اهل سنت آق قلا ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۹

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه که برای اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان، وارد استان گلستان شده بود، پس از اینکه از محله کل آباد آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت امدادرسانی و مشکلات سیل زدگان قرار گرفت، با عبدالرزاق آخوند رهبر، امام جمعه اهل سنت آق قلا نیز دیدار و گفتگو کرد.

مقصد بعدی رئیس دستگاه قضا، روستای میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا خواهد بود.

محله کل آباد آق قلا یکی از مناطقی است که در پی وقوع سیلاب، همچنان آب فروکش نکرده است.

براساس گفته‌های سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان، رئیس قوه قضاییه در سفر یکروزه خود ضمن بازدید از مناطق سیل زده و دیدار با مردم این مناطق، در جلسه شورای قضایی حضور خواهد داشت و در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

بازدید رئیس قوه قضاییه از روستای سیل زده میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۹

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه که برای اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان، وارد استان گلستان شده بود، دقایقی پیش از روستای میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت امدادرسانی و مشکلات سیل زدگان قرار گرفت.

بازدید رئیس قوه قضاییه از محله‌ای که در پی وقوع سیلاب، همچنان آب در آن فروکش نکرده است ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۸ آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه که برای اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان، وارد استان گلستان شده بود، دقایقی پیش از محله کل آباد آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت امدادرسانی و مشکلات سیل زدگان قرار گرفت.  
محله کل آباد آق قلا یکی از مناطقی است که در پی وقوع سیلاب، همچنان آب در آن فروکش نکرده است.    

رئیس قوه قضاییه: لزوم آسیب شناسی سیل اخیر/ آسیب‌ها با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، مردم عزیز و تشکل‌های مردمیِ دغدغه‌مند بررسی شود ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۷

آیت الله رئیسی که در نخستین سفر استانی خود و به منظور اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان به استان گلستان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه‌های سفر استانی، اولین سفر استانی خود را استان گلستان انتخاب کردیم و بعد از حضور در مشهد مقدس و تشرف به بارگاه حضرت رضا (ع)، حضور در جمع مردم استان گلستان و مدیران خدمتگزار و همکاران عزیز قضایی در این استان به ویژه با حوادثی که اخیرا داشتیم، مغتنم است.

وی هدف از این دیدار را بازدید از مناطق سیل زده، بررسی اقدامات انجام شده و کار‌هایی که بعد از این انجام می‌شود عنوان کرد و افزود: مهمترین اقدام، آسیب شناسی است و باید آسیب‌ها را با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، مردم عزیز و تشکل‌های مردمی دغدغه‌مند در این حوزه بررسی کنیم.

رئیس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که حوادثی مشابه سیل اخیر در کشور و استان گلستان نداشته باشیم و خاطرنشان کرد: نزول باران از برکات الهی و آسمانی است و اگر از این نعمت الهی درست استفاده نشود، طبیعتا به یک مشکل تبدیل می‌شود.

رئیس قوه قضاییه وارد استان گلستان شد ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۶

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه لحظاتی پیش برای اطلاع از روند امدادرسانی به سیل زدگان، وارد استان گلستان شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی وناجمی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان در خصوص سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان گفت: بازدید از مناطق سیل زده و دیدار با مردم این مناطق، حضور در جلسه شورای قضایی و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه‌های سفر یکروزه آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه به گلستان است.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه دستگاه قضا امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، در بامداد دوشنبه با بدرقه معاون اول رئیس جمهور، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از وزرا عازم اسلام‌آباد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با «شهباز شریف» دیدار و گفتگوی خصوصی خواهد داشت.

روسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 746792

دیگر خبرها

  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم