Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:32:56 GMT

واکنش تند مهاجم پارس جم به اخراجش مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۴۷۰۲

واکنش تند مهاجم پارس جم به اخراجش مقابل استقلال

مهاجم تیم پارس جنوبی جم می گوید اخراجش مقابل استقلال خوزستان هرگز درست نبوده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، در دقیقه 65 دیدار پارس جنوبی و استقلال خوزستان و در حالی که تیم زردپوش جنوبی یک بر صفر عقب بود، در یک برخورد بر سر توپ بازیکنان دو تیم علی میرغفاری، داور مسابقه به صورت مستقیم عماد میرجوان مهاجم پارس را از زمین اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی در برنامه شب های فوتبالی این صحنه مورد ارزیابی قرار گرفت که تصمیم میرغفاری نادرست تشخیص داده شد. حالا میرجوان خودش در این خصوص توضیح می دهد و به واکنش علیه داور می پردازد.


مهاجم پارس جنوبی در این باره گفت: «اخراج من در بازی با استقلال خوزستان درست نبود، چون من و بازیکن حریف با هم تکل زدیم و ابتدا او به من برخورد کرد، من هم توپ را زدم. حتی وقتی داور بازی سوت زد، فکر کردم به نفع ما خطا گرفته است ولی نمی‌دانم داور چرا چنین تصمیمی گرفت و من را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.»


میرجوان در بخش دیگری از حرف هایش با میزان تاکید کرد: «خداراشکر هم تیمی‌های من زحمت کشیدند و اشتباه داور را جبران کردند چون اصلا اخراجم را قبول ندارم. واقعا تصمیم داور درست نبود. البته قبول دارم تکل زدم و تکلم تا حدودی خطرناک بود، ولی در حدی نبود که بخواهد با کارت قرمز مستقیم من را اخراج کند. آن هم در شرایطی که از حریف عقب بودیم. دقیقا این اتفاق نزدیک هواداران رخ داد و آنها هم دیدند خطا جدی نبود. به همین دلیل اعتراض کردند. منصفانه این بود که خطا بگیرد یا نهایتا کارت زرد بدهد ولی نمی‌دانم چرا در زمین خودمان و در حالی که از حریف عقب بودیم تا این حد سختگیرانه رفتار کرد.»


گفتنی است؛ پارس جنوبی جم در این مسابقه با اینکه از دقیقه 65 ده نفره و یک بر صفر عقب بود، اما در نهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و 3 امتیاز شیرین را از آن خود کرد.

عماد میرجوان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عماد میرجوان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی در کمپ حجازی برگزار شد که در جریان بازی درون تیمی پیمان بابایی ضربه بدی خورد و شدت ضربه به پای این بازیکن به شکلی بود که حتی پیش بینی می‌شد خانه نشین شود.

با این وجود بعد از چند دقیقه مداوا روی پای ان بازیکن بابایی به تمرین برگشت و به این ترتیب مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با شمس آذر ندارد.

گفتنی است رافائل سیلوا در این دیادار غایب خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • اتهام سنگین استقلال به یک داور و واکنش افشاریان
  • واکنش رئیس کمیته داوران به بیانیه استقلال؛ افشاریان: حتما در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم
  • پیگیری اتهام سنگین استقلال به یک داور و واکنش افشاریان
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • آقایان دوست دارند همه سوت‌ها به سود آنها باشد | نکونام باید اخراج می شد
  • رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد