Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:56:17 GMT

پل سپاه برای سیل‌زدگان گروس صحنه به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۴۹۶۱

پل سپاه برای سیل‌زدگان گروس صحنه به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه- ایرنا- پل سوم شعبان بر روی رودخانه گاماسیاب در روستای علی‌آباد گروس شهرستان صحنه روز یکشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده قرارگاه نجف و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران در آیین افتتاح این پل گفت: بعد از حادثه سیل به دستور رهبر معظم انقلاب، سپاه فعالیت‌های خود را برای کمک به سیل‌زدگان شروع کرد که یکی از این اقدام ها در استان کرمانشاه ایجاد پل بر روی رودخانه گاماسیاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: با تخریب این پل راه ارتباطی چندین روستای مجاور رودخانه گاماسیاب قطع شده بود، گروه مهندسی سپاه با تشخیص اولویت نیاز مردم این منطقه وارد میدان شد و پل سوم شعبان را در سه روز به بهره‌برداری رساند.
سردار عظیمی از همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، مردم و قشرهای گمنام از جمله رانندگان ماشین آلات سنگین و گروه های مهندسی در طول بحران سیل در استان تقدیر کرد و گفت: ما قدردان اقدام های خوب و میدانی استاندار کرمانشاه در طول سیل اخیر هستیم.
روستای علی‌آباد گروس حدود 150 نفر جمعیت دارد و در بخش مرکزی شهرستان صحنه واقع شده است.
نورالدین فرزادی، فرماندار صحنه به ایرنا گفت: بارش 125 میلیمتری باران در صحنه طی 48 ساعت، سبب سیل و تخریب 10 پل ارتباطی اصلی در این شهرستان شد.
به گفته او، در یک برآورد تخمینی، سیل و بارندگی بیش از 500 میلیارد تومان خسارت به این شهرستان وارد کرد.
پل علی آباد گروس که 25 روستای شهرستان صحنه را به هم ارتباط می داد بر اثر سیلاب هفته گذشته تخریب شد.
صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
7444/3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرستان صحنه سيل 98 خسارت سيل كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرستنده دیجیتال ۲ واتی در روستای علی زنگی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات به صورت آزمایشی راه اندازی شد که روستا‌های فتح آباد و علی زنگی را با جمعیت حدود ۳۰۰ نفر پوشش می‌دهد.

او افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم این روستاها از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان نیز اظهار کرد: برای راه اندازی این ایستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مردمی هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد