Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:02:18 GMT

مهاجم تیم ملی نیکاراگوئه به تیم لیگ برتری ایران پیوست

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۵۸۴۵

مهاجم جدید پدیده صبح امروز با عقد قرارداد با این باشگاه، رسما به عضویت این تیم در آمد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده، کارلوس آلبرتو چاوریا، بازیکن هجومی و عضو تیم ملی نیکاراگوئه صبح امروز و پس طی کردن مراحل تست پزشکی، با حضور در دفتر باشگاه پدیده شهر خودرو در تهران، قرارداد رسمی خود را در حضور مالک و قائم مقام این باشگاه امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو، قرار داد این بازیکن ۲۴ ساله با پدیده شهرخودرو، در دو بخش به امضا رسیده است. در بخش اول، این بازیکن تا پایان لیگ هجدهم در خدمت باشگاه پدیده شهر خودرو خواهد بود و در صورت رضایت باشگاه از عملکرد فنی این بازیکن، قراردادش برای لیگ برتر نوزدهم نیز تمدید خواهد شد.

چاوریا در لیگ نیکاراگوئه، در تیم رئال استیلچ حضور داشته و بیش از ۵۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده‌است. او همچنین از سال ۲۰۱۳ عضو تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه است و تاکنون ۳۱ بازی ملی در رده بزرگسال و هفت بازی ملی برای تیم ملی زیر ۲۳ سال نیکاراگوئه، انجام داده‌است. چاوریا ۱۰ گل ملی نیز در کارنامه‌اش دارد. چاوریا، پس از انجام تست‌های پزشکی در ایفمارک، حالا باید منتظر صدور ITC باشد که کار‌های اداری آن از سوی باشگاه پدیده شهرخودرو به سرعت در حال انجام است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نیکاراگوئه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی

منچسترسیتی برنده رقابت در جذب هیجان‌انگیزترین بازیکن 14 ساله جهان!

طرفداری | باشگاه منچسترسیتی در رقابت با غول‌های فوتبال اروپا از جمله رئال مادرید، بایرن مونیخ و دورتموند موفق شد تا پدیده نوجوان و 14 ساله ایالات متحده آمریکا را به خدمت بگیرد.

 به گزارش اتلتیک، منچسترسیتی دو هفته پیش برای امضای قرارداد با کاوان سالیوان، پدیده آمریکایی، به توافق رسید و حالا گروه سیتی فقط منتظر نهایی شدن و امضای رسمی این قرارداد است. این بازیکن جوان و با استعداد در حال حاضر در عضویت باشگاه فیلادلفیا یونیون در لیگ MLS توپ می‌زند. منچسترسیتی و فیلادلفیا یونیون به توافقی دست یافته‌اند که بر اساس آن این بازیکن 14 ساله آکادمی، زمانی که 18 ساله شود به منچستر نقل مکان خواهد کرد. گفته می‌شود این توافق شامل بندهای متعددی برای پاداش و همچنین درصدی از سود حاصل از فروش احتمالی سالیوان در آینده است. او در حال حاضر مشغول عقد قرارداد "بازیکن بومی" در لیگ MLS تا زمان انتقالش به منچسترسیتی در چهار سال آینده است.

پست اصلی کاوان سالیوان در واقع هافبک هجومی است اما او می‌تواند به عنوان مهاجم دوم و وینگر چپ هم به میدان برود. مارلون لبلان، سرمربی تیم دوم این باشگاه، در مورد سالیوان می‌گوید:

کاوان یک استعداد جوان فوق‌العاده است. دوست دارم به او بگویم که هیچوقت ندیدم تا این حد درباره یک بچه هیاهو و صحبت شود. او با وجود تمام این جنجال‌ها بسیار فروتن و متواضع است و این یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده اوست. به همین دلیل است که می‌تواند در محیط ما حضور داشته باشد و همچنان عالی و جسور باشد.

کاوان سالیوان 14 ساله جدیدترین خرید گروه سیتی

اتلتیک پیش از این گزارش داده بود که منچسترسیتی قصد دارد سالیوان را زمانی که 16 ساله می‌شود به باشگاه لومل SK، دیگر باشگاه متعلق به گروه سیتی فوتبال، قرض دهد. سالیوان تا زمانی که 18 ساله نشود و پاسپورت اتحادیه اروپا را دریافت نکند، نمی‌تواند برای منچسترسیتی بازی کند. سیتیزن‌ها به دلیل پرورش ستاره‌های آینده در سیستم آکادمی خود مشهور هستند و به نظر می‌رسد که این باشگاه یک ستاره جوان آینده‌دار دیگر را نیز به جمع خود اضافه کرده است. با این حال، آنها باید تا سال 2028 منتظر بمانند تا بتوانند از حضور او در انگلستان استقبال کنند.

کاوان سالیوان متولد: 28 سپتامبر 2009 (14 سال) قد: 1.58 متر ملیت: ایالات متحده آمریکا باشگاه: فیلادلفیا یونیون در لیگ MLS چپ پا پست‌های بازی: هافبک هجومی / وینگر چپ / مهاجم دوم

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!