Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر تهران از دولت خواست اقداماتی جدی برای حل معضلات مدیریت شهری پایتخت انجام دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در اولین جلسه شورای شهر تهران در سال جاری با اشاره به سیل های اخیر و کشته شدن تعدادی از هموطنان مان گفت: یادی کنیم از مشکلاتی که به دلیل سیل در استان های مختلف برای مردم پیش آمده است و کشته شدن تعدادی از هموطنان مان در سیل های اخیر را تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به درگذشت استاد جمشید مشایخی از مفاخر هنر سینمای ایران افزود: جامعه هنری کشور از مسئولان و متولیان فرهنگی از جمله کمیسیون فرهنگی انتظار دارد تا به نحو شایسته ای از خدمات و آثار این استاد قدردانی و تجلیل شود.

 

وی در ادامه با اشاره به افتتاح خط شش مترو و تعدادی از پروژه های بزرگ شهری با حضور رییس جمهوری خاطرنشان کرد: حضور تعدادی از اعضای شورا در مراسم افتتاحیه پروژه ها باعث شد تا صد و سی و چهارمین جلسه شورا با تاخیر برگزار شود که از شهروندان و اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: از ناهماهنگی های پیش آمده عذرخواهی می کنم چرا که قرار بود جلسه افتتاح پروژه های شهرداری ساعت 7 و 45 دقیقه آغاز شود در صورتی که این برنامه با تاخیر شروع شد و ناهماهنگی هایی در جلسه علنی امروز شورا ایجاد کرد.

 

هاشمی اظهار امیدواری کرد دولت تدبیر و امید در دو سال باقیمانده از مدت مسئولیت خود اقدامات جدی برای حل معضلات مدیریت شهری پایتخت به ویژه حوزه حمل و نقل عمومی انجام دهد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان خوزستان بارندگی و سیلاب مناطق سیل زده پلدختر طغیان کارون سیل زدگان خبرگزاری شبستان محسن هاشمی رفسنجانی سیلابی شدن مسیل ها تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: رزمندگان اسلام افتخار بزرگی آفریدند. انتقام سخت از آستین فرزندان امام و رهبری بیرون آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت. این اقدام مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد و شکوه و عظمت فرزندان انقلاب را نشان داد.

اسماعیلی با اشاره به اقدام جدید شورای فرهنگ عمومی، اذعان کرد: برای پیشرفت حوزه اقتصاد این حوزه را در شورای فرهنگ عمومی با یک پیوست فرهنگی توأم کردیم. این پیوست با هدف لحاظ شدن همه الزامات فرهنگی در پیشرفت‌های اقتصادی تهیه شد که به زودی به صورت عمومی منتشر می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جلسه شورای انقلاب فرهنگی، بیان کرد: تصویب اولیه سند ملی ثبت پوشش ایرانی- اسلامی را داشتیم. این سند از زمان ابلاغ اجرایی می‌شود نتایجش در جامعه قابل مشاهده است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب، اذعان کرد: امروز در جلسه دولت با هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب در سال جاری، با ابعاد گسترده‌تر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود. همه ساله به دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه یارانه تخصیص می‌دادیم و از امسال با برنامه‌ای که داریم یارانه فرهنگی به سایر اقشار هم توسعه می‌یابد.

کد خبر 6080354

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی