Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - هادی قدیمی معاون مدیرعامل در عملیات بانکی سه شنبه ششم فروردین ۹۸ از شعبه مرکزی کرمانشاه و واحدهای ستادی مدیریت غرب کشور بازدید، کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، قدیمی در این بازدید، ضمن تبریک سال به بررسی و تحلیل آمار منابع و مصارف منطقه پرداخت.



وی در این بازدید که با همراهی تورج رستمی سلیمانی مدیر شعب استانهای غرب انجام گرفت، دیدار صمیمانه‌ای نیز با همکاران شعبه مرکزی و دوایر ستادی منطقه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قدیمی در این بازدید اعلام کرد؛ بررسی آمار و ارقام در سال گذشته حاکی از تلاش همکاران در رسیدن به اهداف بانک بوده که قابل تقدیر است، و امیدواریم شاهد تداوم این روند در سال جدید باشیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین کرمانشاه شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هلدینگ گردشگری اعلام آمادگی کرده است تا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

حسین گروسی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تعمیرات اساسی تجهیزات نیروگاه ری توسط متخصصان داخلی
  • هشدار معاون وزیر صمت به افزایش سن معادن در ایران
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران از منطقه ۲
  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود