Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ طیبه بینا مدیر محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت به همراه نماینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت از روند آماده سازی پارک انرژی های تجدید پذیر واقع در شهرک مهر رشت بازدید کرد.

این پارک به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مدیریت محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت با هدف استفاده از انرژی پاک و انرژی تجدید پذیر راه اندازی خواهد شد و مجهز به درخت خورشیدی، توربین بادی، مبلمان، پایه چراغ، زه کشی برای تخلیه آبهای سطحی و ست بازی کودکان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی توسعه پایدار شهرداری فضای سبز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شرکت عمران آب و خدمات کیش اعلام کرد: با هدف تقویت فرهنگ محیط زیست و حفظ نظافت و آراستگی شهری بیش از ۷ هزار کیسه خودرویی مخصوص پسماند در ورودی اصلی بندرگاه بین رانندگان خودرو‌های ورودی توزیع می‌شود.

توزیع مطالب آموزشی با محور اهمیت مدیریت بهینه پسماند و نقش بازیافت در حفظ محیط زیست و راهنمای استفاده صحیح از مخازن پسماند موجود در شهر برای زباله‌های شهری و یا پسماند‌های قابل بازیافت، موارد آموزشی با عنوان کیف‌های خرید پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی، استفاده نکردن از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی، کاهش رطوبت پسماند‌ها با تخلیه مایعات در سینک و آبگیری، دور نریختن پسماند‌ها در طبیعت و اولویت انتخاب محصولات قابل بازیافت از دیگر برنام‌های نوروزی شرکت عمران آب و خدمات کیش برای گردشگران است.

اجرای طرح تا پایان نوروز در نقاط مختلف جزیره کیش ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • ضرورت پاسخگویی سازمان محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • کاشت یک میلیون و ۱۸۳ هزار بوته گل در شهر اراک
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر