Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: 47 هزار مسافر نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون توسط ستاد نوروزی این استان، اسکان یافته اند.

به گزارش ایرنا، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مجزا از پایتخت، 16 شهرستان را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسف بهارلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 16 پایگاه، 43 آموزشگاه، 313 کلاس درس، 163 کلاس ویژه، 150 کلاس نوع الف، 11 مرکز آموزشی و رفاهی برای میزبانی از مسافران نوروزی در شهرستان های استان تجهیز شدند.
وی تصریح کرد: بیشتر این مسافران مردم عادی بودند و تنها یکهزار و 560 فرهنگی از این ظرفیت استفاده کردند.
بهارلو افزود: علاوه بر این، تمهیدات لازم برای میزبانی 2 هزار و 124 نفر در مواقع بحرانی و اضطراری نیز در این شهرستانها اندیشیده شده بود.
وی با بیان اینکه لسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است، گفت: هشدارهای سازمان هواشناسی موجب کاهش مسافران نوروزی شد.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت: بیشترین آمار مسافران نوروزی در این مراکز از خراسان رضوی با 868 خانوار، آذربایجان شرقی 426 خانوار، اصفهان با 288 خانوار، آذربایجان غربی 213 خانوار و خراسان شمالی با 198 خانوار بودند که در این مراکز اسکان یافتند.
وی ادامه داد: بیشترین میزان استقرار مسافران نوروزی در شهرستان‌های دماوند با 897 خانوار، ناحیه 2 شهرری با 873 خانوار، ناحیه یک شهرری با 361 خانوار و پاکدشت با 312 خانوار بوده است.
بهارلو به اقدامات دیگر آموزش و پرورش در زمینه اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: بیمه مسئولیت مدنی مدیران، آتش سوزی و سرقت از جمله اقدامات انجام شده در این مراکز اقامتی بود.
وی یادآور شد: معرفی مراکز تفریحی و زیارتی استان تهران در هنگام ورود مسافران نوروزی و توزیع بروشور و بسته های فرهنگی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش طی ایام نوروز بود.
6003/1970

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش اسكان مسافران نوروزي شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن زیودار گفت: با آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۳ اسفند پارسال و تداوم آن تا ۱۷ فروردین امسال و همزمان با پیک نوروزی، ۲۱ هزار و ۵۵۶ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر به وسیله ۳۸۴ رام قطار جابه جا شده اند.

زیودار نفر کیلومتر ثبت شده در پیک نوروزی را ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: قطار وسیله نقلیه‌ای مطمئن، ایمن با هزینه مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد.

راه‌آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره‌برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند